Home › Forum Salamanders › Vraag & Aanbod › Gezocht Groene watersalamander (Notopthalmus Viridescens) Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren, 8 maanden geleden door Maurice. Weergave van 4 reactie threads Auteur Berichten 17 april 2020 om 16:32 #2726 HesselDeelnemer Hoi Maurice, Ik ben ook opzoek naar Groene watersalamanders. Heb jij ze ondertussen gevonden? Groeten Hessel 18 april 2020 om 17:43 #2728 MauriceDeelnemer Hoi Hessel, Helaas heb ik ze nog niet gevonden. Hoopte via andere hobbyisten aan nakweek te komen maar helaas geen enkele reactie ontvangen. Hopelijk brengt het voorjaar wat nakweek en wacht ik daar nog even op. Groet Maurice 4 mei 2020 om 15:45 #2735 PaulDeelnemer Hoi Maurice, wanneer je nog wat geduld hebt zullen er straks meerdere mensen jongen hebben. Het kweekseizoen is net begonnen. Er zijn verschillende mensen die ze kweken. 8 mei 2020 om 16:13 #2737 MauriceDeelnemer Ha Paul, Dank voor je bericht. Ik wacht geduldig af. Groet Maurice 1 augustus 2022 om 11:58 #3011 MauriceDeelnemer Hallo allemaal, Is er iemand die mij kan helpen aan deze salamander? Groet Maurice Auteur Berichten Weergave van 4 reactie threads Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Inloggen