Cynops Pyrrhogaster Van fukue island japan

Reinder

@Jef:ja ze krijgen een terrestrieële winterrust dit voor een periode van 1,5 tot 2,5 maand.dit gebeurd bij een temperatuur van rond de 5 graden celsius.
na deze periode een week van 12 graden en dan terug in de originele bak.

@Coen:Tuurlijk mag je die foto gebruiken voor de frontpage!ik voel me vereerd! :)

Groeten en zodra er meer te melden valt over het verloop van het kweken,zal ik hier weer posten

Reinder

Reinder

He Jari,

Als je een nieuw topic start of een antwoord plaatst dan staat eronder Bijlagen.
voor 1 foto hoef je alleen maar te bladeren en de foto op te zoeken,voor meerdere foto,s kies je eerst meer bijlagen max 4

hoop dat dit duidelijk is.

Gr reinder

Coen Deurloo

Citaat van: Jari B op februari 11, 2008, 12:47:12 PM
reinder kun jij mij in het kort uitleggen hoe jij die foto's erop krijgt.

Jari, zelf een beetje rondkijken kan ook geen kwaad... De titel van het topic is "Foto's plaatsen? Lees dit eerst!", veel duidelijker kan ik het niet maken!

Reinder, bedankt, ik zal de foto binnenkort plaatsen!

®ob

Jari, doe mij, en alle anderen op het forum een lol en kijk eens naar de link die Coen je gaf. Daar staat èn hoe je een foto plaatst, èn hoe je hem verkleint (want jouw foto is te groot).

Dit zijn totaal onnodige, onzinnige vragen. Het kan dat je die post toevallig over het hoofd hebt gezien, maar nu wordt er expliciet op gewezen, en nog kijk je er niet naar, kom op zeg!

laten we terug gaan naar het topic, De schitterende dieren van Reinder met zijn machtig mooie foto's!

Reinder

Hallo allemaal,

Nu ze even uit de winterslaap zijn beginnen ze al aardig actief te worden!
gister een vrouwtje met een spermatofoor rond zien lopen,en na enige tijd werd het opgenomen,de man slooft zich erg uit voor de vrouwen op dit moment,heb net nog even de camera gepakt en paar foto,s geschoten.

watervlooien staan klaar  :)

Gr Reinder

®ob

Schitterend....... damn!

Ga je dagelijks watervlooien scheppen? wat is je handelingswijze als je larven hebt?

Reinder

He Rob,

Heb een bak staan waar ik een heleboel watervlooien in bewaar,hier schep ik als ik nodig ben ze uit,vaak kweken ze zo snel dat deze kolonie wel een tijd stand houdt.zo niet sta ik idd elke dag weer bij de waterkant.
Het zal je hobby maar zijn he. :)

Gr reinder

Reinder

Vandaag eieren gevonden in de bak, ze zijn eindelijk gaan leggen.
ben benieuwd hoeveel vrouwtjes gaan leggen ze zien er namelijk allemaal dik uit.

zal proberen wat foto,s te maken van de eieren.

Groetjes Reinder

Henk Wallays