Welk geslacht hebben deze dieren?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

rob

Wie helpt?

dier 1

rob

dier 2

jemull

Sorry rob ik kan je helaas niet helpen met het geslacht.
Maar omdat ik nog nooit eerder een foto van jou verrucosus's heb gezien moet ik het hier wel neer zetten. Dat het hele mooie beesten zijn, hoelang heb je deze al?
Als ik een keer de ruimte er voor heb wil ik ze ook graag nemen, maar tot die tijd wil ik er meer over te weten komen, voordat ik ze aanschaf.

Groetjes Jeffrey

Harry

rob kijk ff bij caresheets en verrucosus op de site, daar staan foto's van hoe je het aan de cloaca kan zien. aan de bouw te zien denk ik aan 2 vrouwen

komen ze ui de groep van mark??
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Harry

je wilt natuurlijk weten of je een koppel hebt. Doe er eens een verwarmingselement in dat opwarmt tot 23 graden bij een koppel zou je dan na een paar keer waterverversen eieren moeten krijgen.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Wouter

Rob, ik heb op caudata.org gereageerd omdat ik op een of andere manier de foto's hier niet kan zien.

Coen Deurloo

Citaat van: Wouter Beukema op januari 29, 2007, 10:03:14 PM
Rob, ik heb op caudata.org gereageerd omdat ik op een of andere manier de foto's hier niet kan zien.

Hoe bedoel je dit? De foto's moeten gewoon zichtbaar zijn.

Wouter

Ze laden heel erg langzaam, of ze worden niet getoond. Ik heb dit probleem nu en dan op dit forum, het zal aan mijn browser liggen lijkt me.

Coen Deurloo

Citaat van: Wouter Beukema op januari 30, 2007, 06:22:54 PM
Ze laden heel erg langzaam, of ze worden niet getoond. Ik heb dit probleem nu en dan op dit forum, het zal aan mijn browser liggen lijkt me.

Langzame laadtijden kan bij erg grote foto's het geval zijn. De thumbnails zijn geschaald en duren dus evenlang om te downloaden als de originele foto's. Als je erop klikt zie je het volledige formaat.

Het langzame laden verschilt dus per internetverbinding. Het totaal niet laden kan ik geen verklaring voor geven, maar als je internet vrij traag is kan het een time out zijn.