Buitenterrarium

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

do

Ik ben een aantal weken geleden begonnen met het maken van een tweede buitenterrarium.
Het wordt een terrarium ( van ongeveer 1.20 x 90 )gemaakt van oude boeren geeltjes met en een houten rand. Er komt een klein water gedeelte in. Het water gedeelte maak ik van een plastic bak. De plastic bak krijgt een afvoer en overloop. Ik heb altijd veel "hulp" gehad van plaatjes en bouwtips van anderen. Misschien hebben anderen, die ook iets willen bouwen, wat aan mijn gerommel in de achtertuin. Hierbij wat plaatjes van de werkzaamheden. Als hij klaar is volgen er meer.

do

Hier het terrarium in een verder gevorderd stadium

®ob

Fijn dat je ons laat meekijken Do!

Wat komt er in deze buitenbak?

do

Toen ik aan dit projectje begon dacht ik aan mijn Tijgers of een Salamandra soort. Op dit ogenblik weet ik het  nog niet zeker. Het wordt in ieder geval een landsalamander.

bisani 10

hoi do leuke foto's. hoop straks als ik binnen alles klaar heb ook buiten aan de slag te kunnen

alibombali

Ziet er goed uit Do, maar wie is die lelijke kerel die aan het metselen is?.. ;D

do

Alex, ik had ontzettend veel geld willen bieden voor je salamandertjes maar ja na deze opmerking moet ik toch maar ergens anders heen!

petro pees

 :D Lelijk of rijk zal me een zorg wezen.
Maar Do komen er nog meer foto,s.Ik ben reuze nieuwsgierig hoe het word en ook
naar het eindresultaat,binnen en buitenkant.
En je zegt je tweede buitenterrarium,een foto daarvan zou ook gaaf zijn denk ik ???
Verder zijn mijn leestekens wat van slag,oftewel mijn toetsenbord.Dit voor degene die
het opvalt  ;)
Tylototriton Shanjing

alibombali

aaaaghhh...ik had een vuile bril....ik bedoelde natuurlijk ''knappe snuiter''...

Coen Deurloo

Ziet er supergoed uit tot nu toe Do, wat ga je anders doen dan bij je eerste buitenterrarium?

do

Coen/Pedro
Hierbij wat plaatjes van mijn eerste bak. Inmiddels staan er wel palen in met een net er overheen. Ik had erg veel last van vogels. Deze bak is ongeveer 4 meter lang.

do

"close up" van dezelfde bak.

[verwijderd door de beheerder]

®ob

Do, wat zit er in je 1e, bijzonder leuke bak? en wat komt er in de nieuwe?


do

In de eerste:
Marmers, kleine watersal.(met planten mee gekomen, bijna een plaag) en bandsalamanders
De plannen met de tweede wijzigen dagelijks.

petro pees

Kan niet anders zeggen Do,het ziet er mooi uit!
Een prettige plek voor de dieren en overzichtelijk voor degeen die
ze verzorgt.
En wat het mooie betreft;het is toch een goed ding dat,dat kan
samen gaan met de twee anderen punten.
Petro.
Tylototriton Shanjing