Buitenterrarium

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Coen Deurloo

Citaat van: Alex Kenter op september 28, 2008, 10:24:31 PM
mmmm..die mensen of die katten???? ??? ???

Ik dacht nog, zal ik mezelf verduidelijken? Misschien interpreteren mensen het verkeerd, maar nee hoor, ik vertrouwde erop dat het wel begrepen zou worden...wishful thinking  ;D ;D ;D

do

Hallo Chris,
Katten spelen en doden wel degelijk amfibieen. Ik heb dit een aantal keren waargenomen. Ik gebruik geen gif maar vallen waar je muizen levend in kan vangen. Ik ben waarschijnlijk een beetje vreemd maar ik heb geen moeite om bijv.krekels, slakken, wormen aan mijn dieren te voeren maar ik heb grote moeite om muizen te doden omdat ze toevallig in mijn bak komen.

Er zijn verschillende groepen muizen: Woelmuizen, spitsmuizen en ware muizen. De eerste groep is te vertrouwen, de tweede eet vlees en zeker amfibieen. De derde groep(de bosmuis is er 1 van) is twijfelachtig. Wanneer je naar hun gebit kijkt lijkt het erg veel op die van bruine rat. Bij holen van bruine ratten in de duinstreek heb ik behoorlijke hoeveelheden aangevreten padden gevonden. Ik weet het niet 100% zeker maar ik ga er vanuit dat ze een lekkere jonge, door van Dijck gekweekte, kwaliteits marmoratus of karelinii niet zullen laten lopen.

De onderhandelingen thuis hebben nog geen toestemming opgeleverd om een hoge opbouw te maken.
Eerlijkheids halve moet ik wel zeggen dat ze een beetje gelijk heeft.

fftzz

Hoi Do,

Is het niet een idee om een glazen rand te maken boven op je muurtje, volgens mij houd dat een hoop dieren uit je terrarium en het ziet er niet zo massief uit.

Groeten
Ronald

do

De eerste potentiele killer gevangen.
Hij lijkt onschuldig maar dat zijn natuurlijk de ergste.....

[verwijderd door de beheerder]

alibombali

het is wel een schatje.... :-* :-* :-*