tylototriton kweichowensis

dennis

Hier een paar foto,s van me kweichowensis die ik wil delen met anderen .
Ik heb deze nakweek vanuit Engeland tijdens kerst opgestuurt gekregen. Torn waren ze pas 3,5cm. Ze zijn hard gegroeid op regenwormen en kleine wasmotrupsen. Ik houd ze op vochtig keukenpapier met mos en schors.

®ob

Ik zie niks Dennis! ging er iets mis?

Harry

Dennis je was de foto's vergeten ik heb ze ff voor je upgeload en hier nog de andere 3
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

PATMAN

Prachtige diertjes! Wees er maar zuinig op ;)

®ob

Dennis, dief! dat zijn mijn dieren ! whahahahah

Nee, even serieus, als ik niet beter zou weten zou ik zweren dat je foto's van mijn dieren hebt gemaakt, we hebben ze uit dezelfde lichting, da's ook duidelijk te zien!..

Ik zal dadelijk ook wat kweichow-pics van mijn dieren uploaden in dit topic, dan kun je ze vergelijken..

Mooie dieren zijn het he?

driessens rudi

Rob en Dennis, het zijn inderdaad héél mooie dieren. Veel succes ermee!! ;)

dennis

Prachtige dieren zekers Rob. Ik hoop ze volgend jaar volwassen tekrijgen.
Zou jij ook willen vertellen hoe jij de dieren houdt wat voor voedsel je ze geef .

DannyS

Citaat van: Rob Keulers op april 14, 2008, 02:02:16 PM
Ik zal dadelijk ook wat kweichow-pics van mijn dieren uploaden in dit topic, dan kun je ze vergelijken..

Mooie dieren zijn het he?

Ik wacht in spanning :p

Harry

vandaag ook bij mij de eerste T. Kweichowensus op het land (6cm) dat is precies56 dagen na dat de larven uit het ei zijn gekomen. dit is trouwens mijn kleinste dier en zit in een aquarium met 10 larven terwijl in de andere bakken er overal 5 zitten Daar hebben ze nog allemaal kieuwen en zijn ze bijna 7cm
Veel dieren bijelkaar doet ze waarschijnlijk ook eerder (kleiner) metamorfoseren. Toen ik het dier eruit wilde pakken ging het razendsnel weer terug het water in. Ik laat ze voorlopig even hun gang gaan en voer op het land wat rode mug.

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan