Help, mijn man heeft een hobby...

Platoplato

Jo guys,

Rtl 4 heeft een onderdeel Uitzending gemist op de website, hier is het programma vast snel vanuit de hele wereld te bewonderen.

Te vinden op: http://www.rtl.nl/service/gemist/home/

Gegroet! Sebastian

Qwertu

Ik ben benieuwd vanavond. Ik ben ook niet thuis, maar ga het opnemen.

Harry

er was al een voorproefje bij rtl boulevard
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Platoplato

Er is nu reclame en tot nu toe is het in ieder geval erg boeiend :-)

En even een salamandervraag, welke soort komt in beeld en lijkt op de alpenwatersalamander?

petro pees

Citaat van: Sebastian Mol op september 04, 2008, 07:13:38 PM
Er is nu reclame en tot nu toe is het in ieder geval erg boeiend :-)

En even een salamandervraag, welke soort komt in beeld en lijkt op de alpenwatersalamander?

T.carnifex
Petro
Tylototriton Shanjing

Coen Deurloo

Ik vond het erg indrukwekkend! Alex jongen, ik heb groot respect voor de stappen die je hebt ondernomen om het leven met je gezin fijner te maken. Leuk om ook Harry en Pam te zien in het programma!

En wat een mooie nieuwe tuin en buitenterraria!! Echt geweldig. Al met al zie ik niets dan voordelen voor je, ik neem aan dat je zelf ook erg tevreden bent met het resultaat.

Nogmaals, super Alex!

Platoplato

Gelukkig! Eind goed, al goed! :-)

Het zijn mooie buitenterraria geworden, hoe het binnen geworden is, heb ik niet gezien. Maar begrijp ik nou goed dat Harry en Pamela veel soorten in de aanbieding hebben? Of is alles al verkocht?

Petro, thanks!

Platoplato

Ja, bovenal complimenten voor de inzet van Alex. Het moet pittig zijn geweest, maar knap om de hulp te aanvaarden en je leven en je gezin weer goed op poten te zetten. En idd heel leuk om ook andere fans op de beeldbuis te zien!

Wouter

Nou beetje showtje maar toch wel goed neergezet. Ze hadden wel wat meer tijd aan de salamanders mogen geven! Buitenterraria zien er inderdaad prachtig uit. Succes ermee!

Van een lesje over een uit de hand gelopen salamanderhobby in huize Dresens stond ik wel even te kijken  ;).

Jari B

Harry en Pam ik wist niet dat jullie ook op tv kwamen.
Wel mooi dat jullie Alex hebben geholpen.
Gaan al die sala's mee naar de landdag?

Sergé Bogaerts

Ook ik vond het een mooie uitzending. Complimenten aan Harry en Pamela ook!
Wat is een hobby zonder goede hobbyvrienden? Tot in Tilburg!

petro pees

Een stuk beter en milder dan ik verwachtte!
De tuin zag er vooral perfect uit met die nieuwe bakken!
Petro
Tylototriton Shanjing

DannyS

De tuin is inderdaad prachtig geworden. Volgens mij zijn de nieuwe terraria een stuk handiger geworden.
Wat ik me afvraag: Hoeveel dieren ben je nu ongeveer kwijt?
Ik ga me verder niet bemoeien met een ander's leven, maar ik ben blij dat het goed is afgelopen. (van wat RTL ons laat zien)
Ik vraag me alleen af: Word je nog ondersteund voor de tijdsindeling? Aangezien er natuurlijk nogsteeds veel tijd gaat zitten in het onderhouden, neem ik aan.

Ik weet hoe het is om een hobby te hebben waarin mate houden erg moeilijk is(Gamen).

Hugo

Alex, held!

Ik had je gepimpte tuin al gezien!
Schitterend je salamanders, vooral ook je nieuwe tuin en buitentarraria!
Leuke aflevering, mooie sallie-shots :D

By the way: 10 leden en 34 gasten bekijken nu dit topic!
Deze aflevering gaat nieuwe leden opleveren lijkt me zo :D
Alex, onze nationale ambassadeur!

DannyS

Het lijkt mij dat het ook wel moeilijk was voor Harry en Pamela, omdat ze bij een vriend langsgaan om een deel van zijn hobby mee te nemen, terwijl Alex half in shock is (zo zag het er uit voor mij iig). Geweldig dat jullie dat doen natuurlijk, want beter zullen ze niet terecht komen.