Help, mijn man heeft een hobby...

alibombali

Fijn dat iedereen zo positief is over de uitzending. Zelf had ik er hele andere gedachten bij. Maar ja, ik kijk er niet helemaal neutraal tegenaan.
Het hele verhaal van het overdragen van salamanders tegen beursprijzen bleek achteraf in scene gezet.
Ook zijn er na het zien van de voorvertoning in Hilversum afgelopen maandag nog enkele zaken veranderd (en niet ten goede voor mij).
Nou moet deze jongen morgen zijn kleine meid naar school brengen, waar ik toch wel tegenop zie (als beruchte BNNer).

Chris Schouten

Misschien maar een pruik scoren snel :P

Uitzending was iig erg geslaagd. Ze hadden je goed te pakken. En met editen kom je ook idd een heel end.

Tuin is er zeer zeker op voorruit gegaan, maar hoe is dat tot stand gekomen? Gewoon globaal besproken wat je wou hebben of hadden ze al plannen liggen?
Triturus marmoratus - 0.0.5

Pamela

Citeer
Het hele verhaal van het overdragen van salamanders tegen beursprijzen bleek achteraf in scene gezet.
Ook zijn er na het zien van de voorvertoning in Hilversum afgelopen maandag nog enkele zaken veranderd (en niet ten goede voor mij).

Nou Alex, dit is niet helemaal waar. Er was wel degelijk budget om dieren van je te kopen. Het ging hier wel om ouderdieren, zodat je ook daadwerkelijk zou gaan inkrimpen. Dit heb ik je die dag ook duidelijk verteld.Het had nogal makkelijk geweest om al je nakweek af te geven en dan volgend voorjaar vrolijk verder te gaan kweken.

Ons bezoek had dan ook het doel dat je stappen zou maken en voor je vrouw en kinderen zou gaan kiezen.
Wij zijn door het productieteam gevraagd naar Koog aan de Zaan te komen om je hierin te helpen omdat zij er geen verstand van hebben. Ik heb toen duidelijk gezegd tegen het team dat er wel budget moest zijn om deze dieren te kopen, anders zou het niet eerlijk zijn.
Ik heb ze ook gezegd dat dit budget uitsluitend voor oudergroepen moest zijn. Je nakweek voor de tv verkopen zou niks met 'stappen nemen' te maken hebben. Zo wil iedereen wel van zijn nakweek af komen.

En iedereen die mij een klein beetje kent, weet dat ik niet met zoiets zou meewerken als het in scene gezet zou worden. Daarom heb ik van te voren ook om budget gevraagd.

petro pees

Citaat van: Pamela op september 05, 2008, 07:41:14 AM
Citeer

Ik heb toen duidelijk gezegd tegen het team dat er wel budget moest zijn om deze dieren te kopen, anders zou het niet eerlijk zijn.
Ik heb ze ook gezegd dat dit budget uitsluitend voor oudergroepen moest zijn. Je nakweek voor de tv verkopen zou niks met 'stappen nemen' te maken hebben. Zo wil iedereen wel van zijn nakweek af komen.

En iedereen die mij een klein beetje kent, weet dat ik niet met zoiets zou meewerken als het in scene gezet zou worden. Daarom heb ik van te voren ook om budget gevraagd.

Hoe jij en Harry in mekaar zitten zou je niet eens hoeven zeggen,een ieder die jullie kent weet dat dat wel in orde is.Mischien wel meer dan in orde.

Wel wil ik de opmerking maken dat ik in Alex laatste bericht niets zie staan over nakweek,dus dat is niet op tafel.
Ook wil ik nogmaals herhalen dat het progamma beter is geworden dan ik dacht en ja het is jammer dat de salamanders niet meer in beeld zijn gekomen en ook nog eens maar een paar soorten.
Maar ja,het progamma was persoons gericht en niet salamander gericht.
Petro
Tylototriton Shanjing

alibombali

hummm.....ik denk dat iedereen die heeft gekeken, denkt dat ze al mijn nakweekdieren hebben meegenomen tegen beursprijzen, anders zouden ze jullie nou niet vragen om mijn nakweekdieren...
Tijdens die opname was ik er ook van overtuigd dat het over mijn nakweekdieren ging (omdat daar alle tijd in zit) en niet om de oude dieren (ik heb ook niet overdreven veel soorten).
De sene in de schuur met het vangen van de sallies was fake ivm de opnames, op dat moment dacht ik dat ze later terug zouden komen voor mijn nakweekdieren (waar achteraf na een gesprek met de producent dus geen budget voor bleek te zijn)

Pamela

Citaat van: Alex Kenter op september 05, 2008, 08:54:11 AM
hummm.....ik denk dat iedereen die heeft gekeken, denkt dat ze al mijn nakweekdieren hebben meegenomen tegen beursprijzen, anders zouden ze jullie nou niet vragen om mijn nakweekdieren...
Tijdens die opname was ik er ook van overtuigd dat het over mijn nakweekdieren ging (omdat daar alle tijd in zit) en niet om de oude dieren (ik heb ook niet overdreven veel soorten).
De sene in de schuur met het vangen van de sallies was fake ivm de opnames, op dat moment dacht ik dat ze later terug zouden komen voor mijn nakweekdieren (waar achteraf na een gesprek met de producent dus geen budget voor bleek te zijn)

Nee, dat klopt, voor je nakweekdieren was inderdaad geen budget. Dat heb ik je ook uitdrukkelijk gezegd in de tuin. Ik heb de producent geadviseerd alleen voor je ouderdieren budget beschikbaar te stellen. Stappen maken doe je door volwassen dieren weg te doen zodat je volgend jaar niet kúnt kweken. Omdat jij geen stappen wilde maken mbt je ouderdieren hebben ze gefilmd alsof je dit wel wilde doen. In de schuur (zonder camera) heb je ons echter wel gezegd dat je ouderdieren weg wilde doen maar dat je tijd nodig had om na te denken welk(e) soort(en) je zou wegdoen. Dit vonden wij zeer acceptabel, je werd ten slotte overvallen en onder die voorwaarde hebben wij toegestemd dat je de Dobrogicus eruit ving voor het plaatje.

DannyS

Schiet mij ineens de vraag te binnen: Waar is 'het rietje' voor? :D

Robkeulers

DannyS

Qwertu

Nou, ik heb de uitzending vandaag pas gezien en het was interessant om te zien.
Je nieuwe buitenterraria zijn inderdaad prachtig geworden.

Coen Deurloo

Ik besef me ineens dat je nog geen foto's hebt geplaatst van je schitterende buitenterraria, heb je daar foto's van? misschien ook van het bouwproces?

A34

Donderdag komt de beruchte salamanderman weer op tv. ;D

DannyS

Ze kunnen er niet genoeg van krijgen..

alibombali

Altijd leuk om dat chocolade toetje te zien.. >:( :( :-[ :'( ;)