Een foto-tour door mijn salamanderschuur!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Ik ben altijd nieuwsgierig hoe anderen hun aquaria voor elkaar hebben en hoe het er thuis uitziet. Coen is me al voor geweest met de presentatie van zijn salamanderkamer, nu is het mijn beurt! :)

Welkom in mijn salamanderschuur! (lees de titels van de foto's)

Hugo


Hugo

.

Hugo

Inhoud van de metalen stelling!

Hugo


Hugo


Hugo

En tot slot Taricha morphs!
Ik hoop dat jullie het wat vonden! :)

Platoplato

Beste Hugo,

Superleuk zo'n tour! Altijd leuk om te zien hoe anderen ze houden. Even een vraagje, is de schuur in de winter verwarmd? En wat leuk dat je nakweek Taricha's hebt. Komen deze laatste op de hobbyemarkt ;-)

Vriendelijke groet,

Sebastian

Qwertu

Een waar salamanderparadijs :)

Leuk die taricha morphs!

Robkeulers

Ziet er goed uit Hugo!

ALs ik zo'n foto's zie gaat het me steeds meer jeuken. Nu maar zorgen dat ik zo snel mogelijk een eigen hutje heb, want dat ik snel op zoek ben naar zo'n schuur, dat moge duidelijk zijn!

Taricha is inderdaad cool by the way!

Coen Deurloo

Bijzonder leuke foto tour Hugo, je kan echt je ogen uitkijken daar in die schuur bij jou, geweldig!

alibombali

Ziet er toppie uit Hu, maar kijk uit met zo'n schuur.....voor je het weet word je overvallen door een rtl4 ploeg....

Hugo

@Sebas, De schuur is niet verwarmt maar wel geisoleerd.
Extreme temperaturen probeer ik zo te voorkomen. Desondanks is het in de winter wel flink fris  en in de zomer warm.
Op deze manier krijgen de dieren de seizoenen goed mee!

@Femke, een paradijs vind ik het zeker :D

@Rob, dank je! Succes met je eigen paradijsje realiseren, we verwachten wel pics dan natuurlijk he?!! :)

@Coen, dank je! :)

@Alex, dank je! Na donderdagavond 20.30 sta ik 24/7 op scherp! :D
Ik heb het één en ander al gepeild bij Sarah, maar volgens mij heb ik nog wat meer ruimte tot aan de max!
Gelukkig want het kweekseizoen staat weer voor de deur! :D

De Taricha's zijn inderdaad gaaf, ben er helemaal blij mee.
De aantallen van overlevende mophs vallen nog wat tegen, ik zoek nog de juiste manier om ze op te kweken zodat ze het goed doen.
Als de resterende larven het allemaal goed doen als morph dan gaan er wel wat naar andere liefhebbers inderdaad.
Maar ik denk dat alle dieren in dat geval al zo'n beetje besproken zijn door mensen die aanvragen gedaan hebben toen ik vermelde dat ik eitjes had.
Maar wie weet......