aanpassingen, nieuwe features, etc van de site

Platoplato

Hola,

Ik kan eigenlijk geen features bedenken die ik nog mis, ben eigenlijk wel tevreden met hoe het werkt ;-)

Naar mijn idee is het vooral een kwestie van een een etalage plakken op de winkel, met andere woorden, wat meer uitstallen wat er nu al is, maar vaak is weggestopt onder een paar klikken. Mogelijk kan een dynamisch contentgeneratiescriptje (?) het meest-, het minstgelezen artikel en het bestbeoordeelde artikel laten zien op de homepage. Dit zorgt voor een meer dynamische homepage waar uiteindelijk alle onderwerpen en artikelen (en niet alleen de laatste forum-posts) in de etalage worden gezet.

Verder uiteraard cool dat de moderators met een verbeterde versie bezig zijn!

Vriendelijke groet,

Sebastian

Coen Deurloo

Weer een goed punt! Het systeem houd inderdaad bij hoe vaak een artikel gelezen is. Het is waarschijnlijk een kleine moeite om een pagina te maken die dat netjes op volgorde laat zien. Staat genoteerd!

fftzz

Hier een voorzetje, graag toevoegen als je nog iets weet.
Onthoud dit is een lijstje voor leken dus KISS (keep it simple stupid).  ;)
Ook graag korte antwoorden met misschien verwijzingen naar caresheets, kwekers en goede dieren zaken voor voer.

F.A.Q.:

1) Waarom salamanders houden ?
2) Hoe kom ik aan een salamander ?
4) Ik heb een vuurbuik salamander gekocht maar welke soort is het nu?
3) Welke soort salamander kan ik houden als leek ?
4) Wat eet een salamander?
5) Hoe vaak moet ik een salamander voeren per week?
6) Ik heb een salamander bij mijn tropische vissen gezet, daar zat hij ook toen ik hem kocht in de dieren winkel, is dit een probleem?
7) Kan mijn salamander bij andere dieren, zoals padjes, schildpadjes of goudvissen ?, ik zet hem niet graag alleen dat vind zielig.
8) Moet ik mijn aquarium verwarmen voor mijn salamander?
9) Mag ik salamanders kopen voor in mijn tuin vijver ?
10) moet ik mijn salamander in de zomer uit de zon zetten of houden salamanders wel van de zon?

Groeten
Ronald

Harry

Ik vroeg me af of er ook een nieuw logo komt. Ik vind die vorm van die salamander om het woord caudata wat vreemd.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo

Citaat van: Ronald op februari 10, 2009, 09:27:24 AM
Hier een voorzetje, graag toevoegen als je nog iets weet.
Onthoud dit is een lijstje voor leken dus KISS (keep it simple stupid).  ;)
Ook graag korte antwoorden met misschien verwijzingen naar caresheets, kwekers en goede dieren zaken voor voer.

F.A.Q.:

1) Waarom salamanders houden ?
2) Hoe kom ik aan een salamander ?
4) Ik heb een vuurbuik salamander gekocht maar welke soort is het nu?
3) Welke soort salamander kan ik houden als leek ?
4) Wat eet een salamander?
5) Hoe vaak moet ik een salamander voeren per week?
6) Ik heb een salamander bij mijn tropische vissen gezet, daar zat hij ook toen ik hem kocht in de dieren winkel, is dit een probleem?
7) Kan mijn salamander bij andere dieren, zoals padjes, schildpadjes of goudvissen ?, ik zet hem niet graag alleen dat vind zielig.
8) Moet ik mijn aquarium verwarmen voor mijn salamander?
9) Mag ik salamanders kopen voor in mijn tuin vijver ?
10) moet ik mijn salamander in de zomer uit de zon zetten of houden salamanders wel van de zon?

Groeten
Ronald

Bedankt Ronald! Fijn dat iedereen zo positief meedenkt. Ik heb een hoop van je items al verwerkt in de site.

Coen Deurloo

Citaat van: Harry Dresens op februari 10, 2009, 10:04:46 AM
Ik vroeg me af of er ook een nieuw logo komt. Ik vind die vorm van die salamander om het woord caudata wat vreemd.

De site wordt onderdeel van de salamandervereniging, dus dat logo komt erop.

Harry

Dat is mooi, dan www.salamanders.nl laten verwijzen naar caudata.nl en we staan 1 in google met trefwoord salamanders (boven Harry's Salamanderweb en alex salamandershed)
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex

Robkeulers

Dat is idd het idee, de 2 sites zullen in elkaar opgaan omdat we als vereniging nu 2 sites betalen en moeten onderhouden terwijl 1 site veel handiger zou zijn. Eigenlijk wilden we dit pas bij de launch bekendmaken, maar het is nu lastig om daar nog over te zwijgen...

Had je soms voorkennis Harry, of was het echt een wilde gok?

alibombali

Citaat van: Harry Dresens op februari 10, 2009, 02:14:10 PM
Dat is mooi, dan www.salamanders.nl laten verwijzen naar caudata.nl en we staan 1 in google met trefwoord salamanders (boven Harry's Salamanderweb en alex salamandershed)

he he!!  Alex staat wel op 2 en op 3 met ''salamanders''...

Harry

nee alex met salamanders als trefwoord sta ik nog boven je in google :P :P

Dit is de huidige volgorde.
en rob coen had dat al duidelijk gemaakt en het is ook logisch en een goede zet.

SalamanderVereniging StartpaginaAardige site over salamanders van de salamandervereniging met oa informatie over
het houden van salamanders.
http://www.salamanders.nl/ - 4k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Salamanders - Wikipedia3 jan 2009 ... Er zijn momenteel (september 2008) ongeveer 570 verschillende soorten
salamanders. Ter vergelijking; er zijn ruim 5600 kikkers en ongeveer ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Salamanders - 91k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

salamandersSalamanders houden, salamanders kweken, salamanders in vijvers, alles over
salamanders staat op. CHOOSE YOUR LANGUAGE TO ENTER. Nederlands · English ...
http://home.hetnet.nl/~dresens/salamanders.htm - 6k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

SalamandersInformatie over salamanders, huisvesting en voeding.
http://members.chello.nl/a.kente/ - 12k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex

alibombali

grappig..ik krijg hem zo:
misschien kunnen andere het ook ff checken?

SalamanderVereniging Startpagina  Aardige site over salamanders van de salamandervereniging met oa informatie over het houden van salamanders.
www.salamanders.nl/ - 4k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Salamanders  Informatie over salamanders, huisvesting en voeding.
members.chello.nl/a.kente/ - 12k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
salamander  Dus eigenlijk m'n salamander schuur. Even iets over mezelf vertellen: ik ben een liefhebber van salamanders en ben in 1998 begonnen met het houden van ...
members.chello.nl/a.kente/salamanders-02.htm - 26k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
salamanders  Salamanders houden, salamanders kweken, salamanders in vijvers, alles over salamanders staat op. CHOOSE YOUR LANGUAGE TO ENTER. Nederlands · English ...
home.hetnet.nl/~dresens/salamanders.htm - 6k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Salamanders - Wikipedia  3 jan 2009 ... Er zijn momenteel (september 2008) ongeveer 570 verschillende soorten salamanders. Ter vergelijking; er zijn ruim 5600 kikkers en ongeveer ...
nl.wikipedia.org/wiki/Salamanders - 91k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Harry

Oh ja,

ik hoop wel dat het caudata.nl blijft heten en onder beide url bereikbaar is salamanders.nl en caudata.nl
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex

A34

Bij mij vind ik hem ook zo :

SalamanderVereniging StartpaginaAardige site over salamanders van de salamandervereniging met oa informatie over het houden van salamanders.
www.salamanders.nl/ - 4k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
SalamandersInformatie over salamanders, huisvesting en voeding.
members.chello.nl/a.kente/ - 12k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
salamanderDus eigenlijk m'n salamander schuur. Even iets over mezelf vertellen: ik ben een liefhebber van salamanders en ben in 1998 begonnen met het houden van ...
members.chello.nl/a.kente/salamanders-02.htm - 26k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
salamandersSalamanders houden, salamanders kweken, salamanders in vijvers, alles over salamanders staat op. CHOOSE YOUR LANGUAGE TO ENTER. Nederlands · English ...
home.hetnet.nl/~dresens/salamanders.htm - 6k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Salamanders - Wikipedia3 jan 2009 ... Er zijn momenteel (september 2008) ongeveer 570 verschillende soorten salamanders. Ter vergelijking; er zijn ruim 5600 kikkers en ongeveer ...
nl.wikipedia.org/wiki/Salamanders - 91k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Salamanders

Robkeulers

Dit is niet relevant mensen, hou het ontopic! Wie de hoogst genoteerde privesite heeft moet in het offtopic gedeelte worden besproken.

De uiteindelijke naam is nog een verrassing, even afwachten nog!

sala-fan

Heej allemaal,
ik wil wel de Cynops Orientalis caresheet vernieuwen, als tenminste niemand anders daarmee bezig is
ik heb inmiddels veel ervaring met deze soort
dus laat het me even weten
(en stuur me dan even een pm ofzo waarin dan de deadline staat enzo en waar ik m naartoe moet sturen)
alvast bedankt,
Maarten