Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.

Weer eens wat staartjes ?

Henk Wallays

Is toch al een tijdje geleden dat ik hier nog eens iets postte ... hier wat beeldmateriaal

Pleurodeles nebulosus die elkaar helpen bij het huid-opeten

Jonge P. chinensis (nakweek Jef)

Jonge A. maculatum (nakweek Frankrijk)

T. wenxianensis (NK Duitsland)

T. taliangensis (NK Duitsland)

en dan nog eentje om wat 'kleur' te geven...Pseudotriton ruber (NK 2006, Duitsland)

Wouter

Mooie foto's; wat me opvalt is dat die taliangensis en ruber nk zijn maar wel prachtig rood zijn geworden!

Coen Deurloo

Leuk om weer eens wat foto's te zien Henk, en wat voor een foto's! Is de kweek met de A. maculatum ergens beschreven?

Henk Wallays

Dit was een Franse nakweek Coen, ik denk dat ze niet beschreven is, maar ook in Belgie hebben we er al mee gekweekt... (ik niet hoor)

Wouter

Coen, er is ooit in Lacerta een artikel over deze soort geschreven waarin oa kweek wordt beschreven. Ik heb hiervan laatst fotokopieen van gemaakt en aan Rob gestuurd, dus een pdf komt eraan!

Henk Wallays

Zeg Wouter... als je dan toch pdf't ??? ;D

Robkeulers

Schitterende foto's Henk.. soms zie je op de foto's van jou nog mooiere details dan in werkelijkheid... fantastisch!

Wouter bedoelt dat er een caresheet geschreven wordt, komt eraan Henk... nog even aftellen :)

Henk Wallays

Ja hé Rob, het zijn dan ook macro opnames hé ;-))
En om dat eens te staven  ;D, hier een cloaca shot van een E. platycephalus (Franse NK)

Wouter

Rob ik dacht dat je de artikelen in pdf zou omzetten en op de site zou zetten, dat bedoelde ik. Een hele nieuwe caresheet is natuurlijk nog mooier!

salamandre