Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Fotos van mijn salamanders.

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

A34

Beter een beetje dik dan mager  :)
Mijn tijger heeft nu ook een flink buikje, en zijn toekomstige vriendje begint maandag met zijn reis vanaf salamanderland. :)

Ja die van mij doen het nu ook zeer goed ,vreten elke avond alles op. Ik denk dat ik ze nog een hele poos aan land houd. savonds zie ik ze meestal rond struinen dus ik heb nog geen reden om ze van land te halen. :)

StijnH

Ja precies, Voor dat ik op vakantie ging waren er nog twee lichtgroen nu zijn ze allemaal donker groen, en twee hebben nog een lichte oranje streep op de rug en de rest weer donker, ook hebben er twee een oranje streep onder de staart. verder zijn ze heel mooi, en ik ben blij dat ik ze heb aangeschaft ;)


Groet, Stijn
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus


StijnH

Dat zijn mooie foto's Jeroen, wat is dat voor plant die zijn koppie boven het water uitsteekt?
en wat gebruik je als deksel?

Groet! Stijn
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

A34

#34
Dankje Stijn, Het plantje heb ik een tijdje terug bij Hornbach gekocht. Eigenlijk best een lelijk plantje, maar als je een dikke laag waterpest er om heen legt is het meteen een ander gezicht. Het was eerst een hele bundel met lood. ik heb deze plantjes nu drijvend los in de bak.

De deksel is van karton en zat bij de bak toen ik hem kocht ..zolang hij het nog doed laat ik deze als deksel. :)