[kopen] kweker of winkel en waar moet ik op letten?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Morna

Ik wil graag 2 axolotls. De bak staat en draait al, met deco's, plantjes, een pomp en alles erop en eraan. Wat nu nog moet: de beestjes zelf! Ik wil graag een koppeltje van 2 vrouwtjes, in verschillende kleuren. Nu ben ik over exact 1 week jarig en mijn vriend wou mij de axolotls voor mijn verjaardag geven :) Maar ik weet niet zo goed waar we ze het beste kunnen halen en waar ik dan op  moet letten. Ik heb begrepen dat je moet kijken of de uitwendige kieuwen in orde zijn en of er geen zichtbare wondjes zijn. Maar ik snap dan weer niet helemaal hoe het zit met bijvoorbeeld vlekken.
Dus weet iemand of ik de beestjes het beste in een winkel of bij een kweker kan halen, en weten jullie waar ik op moet letten? Thanks!


Robkeulers

Je kunt je dieren het beste halen bij een kweker. Ook het advies van de dierenwinkel (in een ander topic van je) zou ik niet al te zwaar aan tillen, de meeste dierenwinkels verkopen vissen met axo's als leuk bijproduct. Er zijn meerdere kwekers op dit forum die je zeker kunnen helpen.

succes!