Een nieuw seizoen.

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petro pees

Het is nog niet zover voor  mijn T.Shanjings maar ik ben deze week wel weer begonnen met de voorbereidingen.
Enige dagen geleden de voorzijde leeggemaakt(over de gehele lengte komt water.)en vandaag weer vers mos gelegd.
De bedoeling is dat ik heel langzaam weer naar een "natte bak" toewerk.
Petro
Tylototriton Shanjing

DannyS

Bijzonder mooie indeling!
Weet je toevallig wat de naam is van de plant die je er in heb staan? Ik vind die er mooi namelijk en ben op zoek naar planten voor mijn kweichow bak.

petro pees

Vandaag de voorzijde weer gedeeltelijk gevult met water.
De vrouwen zien er uiterlijk paarlustig uit,de man is nog niet zover.(geloof ik)

Danny de plant is een varensoort,als je wil weten welke dan kan ik dat navragen in het tuincentrum.
Moet er toch nog één bijhalen ze hebben hun decoratieve uiterlijk mee,maar eigenlijk dienen ze als voedsel voor een van mijn wandelende takken soorten.
Petro
Tylototriton Shanjing

petro pees

Gisteravond het water weer gebracht naar normaal peil,vanochtend zat het mannetje
al weer aan het water met zijn kop richting de vrouwen.
Petro
Tylototriton Shanjing

DannyS

Petro, misschien een beetje een rare vraag, maar je hebt volgens je sig nog 37 juvenielen over, is het dan niet héél veel werk om er weer een hele zooi op te kweken? Raak je ze wel kwijt? Gewoon een vraagje, geen aanmerking of iets in die richting.

petro pees

Citaat van: Danny Stammers op maart 02, 2009, 02:14:45 PM
Petro, misschien een beetje een rare vraag, maar je hebt volgens je sig nog 37 juvenielen over, is het dan niet héél veel werk om er weer een hele zooi op te kweken? Raak je ze wel kwijt? Gewoon een vraagje, geen aanmerking of iets in die richting.

Ik heb er nog meer als 40 in huis,waarvan een twaalftal van Alex zijn.
Ze eten de oren van mijn hoofd,maar aangezien het grootste deel bij
elkaar zit is de verzorging goed te doen.
Petro
Tylototriton Shanjing

petro pees

De juvenielen van vorig jaar bevinden zich sinds een dag of twee,ook om en in het water
Petro
Tylototriton Shanjing