Landdag 2008

petro pees

Tot mijn verbazing foto's gevonden van de landdag van vorig jaar,ik wist niet eens dat ik ze kwijt was!!!
:-[ Petro
Tylototriton Shanjing

petro pees

En....
Tylototriton Shanjing

petro pees

En....
Tylototriton Shanjing

petro pees

En...
Tylototriton Shanjing

Jari B

petro pees

En de laatste.
Ik kan er nog wel een verhaal bij maken,maar dat zou erg kort worden.
Het is al weer enige tijd geleden en de herrinneringen eraan niet meer
zo gepoetst!! :)
Weet nog wel dat Serge hier geen enkele moeite heeft hoeven te doen
om de salamanderboeken kwijt te raken. ;)
Petro
Tylototriton Shanjing

Morna

dat herinnert me eraan om als ik morgen mijn tentamens achter de rug heb het geld over te maken en me eindelijk aan te melden. De envelop ligt al klaar :)

petro pees

Citaat van: Jari B op februari 18, 2009, 09:04:41 PM
Ik sta er ook op :D.

Op welke dan,ze zijn toch allemaal gelukt!!!!!!????  ;D ;D ;D
Petro
Tylototriton Shanjing

Jari B

Lol :D
Ik sta op foto 5 naast Alex.

Robkeulers

Gelukt? gelukt????

Petro, lambal! als je volgende keer weer een fotoreportage maakt waar ik vaak op sta, wil je het dan wel íéts voordeligere foto's maken?

Rob plukt zijn sik, Rob met volle mond, nog ene met volle mond, Rob die dom kijkt... gaat lekker!

:) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'( Ik weet nog niet precies welk icoontje hierbij hoort :)

@ Morna, Leuk dat je lid wordt, en succes met je tentamens...

Coen Deurloo

Erg leuk om te zien Petro, sta ik zelf ook eens op de foto haha :D

Leuk moment om weer even terug te denken aan de salamanderlanddag, toch een dag waar ik het hele jaar naar uitkijk.

petro pees

Citaat van: Rob Keulers op februari 18, 2009, 09:15:05 PM
Gelukt? gelukt????

Petro, lambal! als je volgende keer weer een fotoreportage maakt waar ik vaak op sta, wil je het dan wel íéts voordeligere foto's maken?

Rob plukt zijn sik, Rob met volle mond, nog ene met volle mond, Rob die dom kijkt... gaat lekker!

:) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'( Ik weet nog niet precies welk icoontje hierbij hoort :)

Nou,het schijnt dus toch dat ik nog wat moet opschrijven;Rob ik heb er die dag nog over gedacht om naar je toe te lopen om te vragen,waarom je zo schagerijnig was! :D
Ja en dat je er toch op staat..........(had ik het maar geweten,was het vast niet gebeurt)
BONK!!!!!!
Tylototriton Shanjing

petro pees

Sorry viel van me stoel!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Petro
Tylototriton Shanjing

Robkeulers

Ik had goede zin!

De landdag is altijd super interessant, en fijn om oude bekenden tegen te komen. Ook DE plek om nieuwe contacten op te doen..

Maarre, misschien was die kroket wel wat warm.... daarom keek ik zo zuur hahahah

DannyS

Een na laatste foto, helemaal links, sta ik :)