Probleem

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

naeff002

Ik heb een probleem. Ik las net een stukje hier, over iemand die moest gaan kijken op de wetgevingslijst voor de salamanders. Ik dacht laat ik dat ook eens doen. Op de beurs in Houten (14 december) heb ik 5 Italiaanse kamsalamanders aangeschaft, maar van de gene van wie ik ze heb gekocht had ik geen aankoopbewijs gehad. Wat nu?
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Coen Deurloo

Dat is slordig...de kans is echter vrij groot dat diegene geregistreerd staat op dit forum :) Weet je de naam nog van wie je de salamanders hebt gekocht?

naeff002

Nee, ik weet niet hoe HIJ heet. Ik weet nog wel dat hij op het zelfde rijtje zat als Dhr. Harry Dresens.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

DannyS

Als het iemand van de vereniging is, laat hem dan even de KN-lijst invullen :D De enige houder op de lijst is Coen.

Zijn er geen tafellijsten van de beurs?

Hugo

Er zijn er meer op de lijst dan enkel Coen.
Naast Harry en Pam stond Dennis.
Hij verkocht onder andere Triturus carnifex.
Dennis was er behoorlijk druk mee, kan me voorstellen dat het er een keer bij tussen is geschoten.

Via post is dit snel op te lossen lijkt me!

Coen Deurloo

Vreemd trouwens, ik hou geen Italiaanse kamsalamander, staat op de lijst dat ik die hou? (ik ben nu op werk, heb de lijst niet voor me...)

DannyS

Op de lijst staat dat je Lissotriton Italicus houdt ja..
(je sig ook :p)

edit: D'OH! het is natuulijk T. carnifex :D :D :D

Harry

Op de gezamenlijke tafel zijn dieren van meerdere mensen gezet. Ik denk dat je de dieren van Dennis hebt. Ik zal hem wel even bellen en vragen of hij je papieren stuurt. Dat is hij waarschijnlijk gewoon vergeten. Dat gebeurt mij ook wel eens. Zorg dat je in het vervolg er zelf om vraagt.

groet

harry
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

dennis

Jongens ik heb het gelezen en ik  heb hem al een mailtje gestuurt dat word geregeld.
Het was best wel druk die dag.

naeff002

Zal er de volgende keer aan denken. Stond er toen op dat moment niet bij stil.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Coen Deurloo

Het lijkt mij ook niet de eerste verantwoordelijkheid van de 'nietsvermoedende koper', maar des te meer van de verkoper. Aan de andere kant zijn foutjes menselijk ;-)

naeff002

Het is voor elkaar, de papieren zijn binnen.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus