Foto's plaatsen - nu op Tinypic.com

Coen Deurloo

Beste forumleden,

De server van Caudata.nl zit vol. We gaan binnenkort over op een nieuwe server, dus extra ruimte erbij kopen heeft weinig nut meer. Daarom willen we jullie ook vragen om gebruik te maken van www.tinypic.com om jullie foto's op te plaatsen. Hier kun je gratis je foto's naar uploaden. Vervolgens krijg je een aantal links naar de foto op die site. De link die je voor dit forum moet hebben is de "IMG-code voor forums & berichtenforums":

[IMG]http://i39.tinypic.com/20jtw6.jpg[/IMG]

als je die code in je bericht zet plaatst hij automatisch het plaatje in je bericht:

Succes!

DannyS

Photobucket is ook een goed idee!
Ik gebruik het voor al mijn foto's op de site.

Coen Deurloo

Citaat van: Danny Stammers op maart 04, 2009, 10:19:05 PM
Photobucket is ook een goed idee!
Ik gebruik het voor al mijn foto's op de site.

Het nadeel van Photobucket is dat je een abonnement moet nemen om foto's te kunnen uploaden.

DannyS

Nee hoor, het is geheel gratis. Ik betaal niets en alle foto's die ik post doe ik via photobucket.

Coen Deurloo

Citaat van: Danny Stammers op maart 05, 2009, 10:33:14 AM
Nee hoor, het is geheel gratis. Ik betaal niets en alle foto's die ik post doe ik via photobucket.

Hoorde je mij zeggen dat je moet betalen voor Photobucket dan ;)

Tinypic is handig omdat je niet hoeft te registreren en je meteen kan uploaden vanaf de homepage, hierdoor is het bijzonder laagdrempelig om foto's te plaatsen. Als je toch van plan bent om te registreren en je foto's online te beheren adviseer ik Flickr. Deze site vind ik handiger, mooier en overzichtelijker dan Photobucket, maar dat is een persoonlijke kwestie.

DannyS

Harry

Ik probeer het ook even

waaaw das een makkelijke manier en zo gebeurd!!
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Kenny

Wat een knapperd Harry!
imageshack.us is ook zo'n gemakkelijke site om foto's te hosten, die gebruik ik al jaren.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Morna

Citaat van: Kenny op maart 05, 2009, 02:16:28 PM
Wat een knapperd Harry!
imageshack.us is ook zo'n gemakkelijke site om foto's te hosten, die gebruik ik al jaren.
^^ Ik gebruik inderdaad ook imageshack. En de meeste mensen met een internetprovider krijgen van hem volgens mij ook een stuk serverruimte. Kwestie van een gratis ftp-programma'tje downloaden en inloggen. Nadeel: kost iets meer tijd/moeite. Voordeel: je houdt de foto's in eigen beheer.