Gezocht foto's

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nynke

Ik zoek foto's van de axolotl hun natuurlijke leefomgeving. Voor inspiratie voor mijn nieuwe axolotl bak.

Heb zelf al 1 foto gevonden.




Coen Deurloo

Let er even op dat je niet zomaar lukraak foto's van andere sites op het forum mag zetten, zet er op zijn minst een bronvermelding bij, zeker als je de foto direct van die site linkt!

robkeulers

Er zijn weinig habitatfoto's van axolotls in het wild, zeker onderwaterfoto's zijn behoorlijk zeldzaam.

Ik zou gewoon de tips volgen die op www.axolotl.org staan, succes!

Salasander

Axolotls leven in een meer, grachten en ondergelopen weiden enzo. Dus als het helder water is kunnen er misschien waterplanten in voorkomen. Je kan opzoeken welke waterplanten inheems zijn in mexico en ook bij lage temperaturen kunnen gehouden worden en dan kan je misschien opzoek gaan naar die planten. Misschien kan je ze wel ergens kopen.
In een meer zal er waarschijnlijk zand en stenen liggen, en als ik die foto zie zullen er ook wel takken van bomen in liggen, dus kan je ook kienhout gebruiken.
Ik heb kienhout, stenen en planten in mijn bak, alleen zijn de planten inheems in België (hoornblad, glanzend fonteinkruid en 2 soorten kroos) en in Argentinië (Argentijnse waterpest).

Jamy

http://axies.hyves.nl/

Op deze Hyves staat een filmpje waarin mensen onderwater zwemmen in het meer in Mexico. Dan komen ze ook een Axolotl tegen. Je ziet dan heel goed hoe ´kleurloos´ hun omgeving in het echt is.

Monique

Wat interessant dat filmpje! En ze leven toch nog op een behoorlijke diepte.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu