opvallende signatures, jullie mening?

Joey Immers

ik vind het niet zo een probleem vind het juist wel leuk om te zien...
Joey immers.

hypselotriton orientalis

naeff002

Ik heb er geen enkel probleem mee. Vind het wel wat hebben, het is niks voor mij om te doen. Vind het zelf ook wel interessant om te weten welke dieren ze hebben zitten, of ze dat met zo'n plaatje doen of gewoon maakt mij ook niet uit.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Marielle

Citaat van: Rob Keulers op augustus 15, 2009, 09:17:36 PM
Mariëlle, thanks voor je input!

Even een vraag ter verduidelijking, Vind je dat sommige signatures nu al rommelig zijn, of vind je het nu nog prima?

Wat vindt de rest?

@ Rob,

Nu ben ik inderdaad een aantal signatures tegengekomen die ik erg rommelig over vind komt. Zoals al meerdere keren is aangegeven wordt de inhoud van het bericht sterk afgeleid door grote, rommelige en soms overdreven aanwezige signatures. Dat vind ik dus niet kunnen. Misschien een idee om hier bepaalde richtlijnen voor op te stellen, bijvoorbeeld de afmeting, neutrale achtergrondkleur, etc.

Sergé Bogaerts

Ik vind ze nergens voor nodig. Het lijkt een beetje op een reclameblok dat ik ook niet wil zien en waardoor ik wegzap  :D. De soortenlijstjes vind ik nog wel kunnen, omdat ze niet storen in je beeld. Maar ook die vind ik eigenlijk overbodig (het lijkt soms een postzegelverzameling). Een heleboel soorten bij elkaar kopen kan iedereen met voldoende geld, het gaat er mij om wat je er mee doet! Ik heb veel meer respect voor iemand die twee cynops orientalis heeft en er elk jaar mee kweekt dan iemand tien soorten heeft, maar nog nooit iets gekweekt heeft. Maar dat is mijn manier om tegen deze hobby aan te kijken.   

Dit is een forum en daarbij gaat het eigenlijk vooral om je vraag of het deskundige/behulpzame antwoord, niet wat je allemaal kweekt, kent, fotografeert, of ergens anders uitspookt. Ook veel foto's vind ik helaas weinig toevoegen aan het forum. Dat stop je maar op een eigen website of onder je eigen profiel.

Maar ik heb er ook een hekel aan dat mensen zich niet onder hun eigen naam aanmelden waardoor je op idiote nicknames moet gaan antwoorden. Schamen die mensen zich voor hun eigen naam, vinden ze zichzelf niet leuk genoeg? Of willen ze onherkenbaar blijven? Eerlijk gezegd, krijgen die van mij zelden een antwoord.

Maar goed, ik ben een beetje veeleisend misschien  ;)

DannyS

Soortenlijsten vind ik persoonlijk wel wat toevoegen. Het is uiteraard geen wedstrijd wie de meeste heeft, maar als je een klein vraagje hebt over een soort en er geen topic over wilt maken kan je zo'n persoon een PM sturen. Als je niet weet wat men zowel heeft dan gaat dat niet.

Sergé Bogaerts

Maar dan zou je dus bij die lijst moeten kunnen zien of iemand veel (bijv. kweek-) of weinig ervaring heeft.
Nu is het slechts een lijst...dat zegt helemaal niks. En dan kun je dus heel veel pm's gaan sturen. Bovendien zal een beginner eerder een nieuw topic beginnen dan iemand onbekends een pm mailtje te sturen met een vraag. Op het forum is er immers altijd wel iemand die reageert.

Ik denk dat het goed zou zijn als je bij je profiel (dus niet in de berichten) iets kunt toevoegen over je ervaring, en dan kun je daar ook een leuke signature neerzetten als je dat wilt.

Robkeulers

Hoe zie je dat concreet voor je Sergé?

Klinkt interessant voor de nieuwe site...

Jef Janssens

ik vind ze erg storend.
ik sluit me volledig aan bij de mening van sergé.

kirsipu

Ik vind het eerlijk gezegd wel storend en niet ter zake doende.
Dit is een salamander-site en zelfs een lijstje van niet-salamanders in de signatuur
vind ik al overbodig.
Hou het gewoon schoon, net als in de aquaria en/of terraria.
Groeten Jan

Monique

Mij maakt het helemaal niets uit. Ik vind ze zelfs wel wat hebben die plaatjes. En verder vind ik het ook wel leuk om te zien wat andere mensen voor soorten dieren hebben. Gewoon persoonlijke interesse. En tja ik sta ook in eerste instantie met een nickname op het forum. Het gaat mijn baas geen ruk aan wat ik uitspook op het internet. ;D Nu staat mijn naam er toch uiteindelijk maar dat vind ik helemaal niet erg. Een andere goede optie is inderdaad om het in je profiel te zetten.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Harry

Ik vind plaatjes niet erg, zolang het een klein formaat betreft. Wat ik wel een goed idee vindt is zoals Rob het doet, dat hij er ook bij zet of het wildvang of nakweek is. Zo krijgen we een goed beeld. Ook zou je erbij kunnen zetten F1  F2 etc..

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo

Ik zie de signatures liever niet, het slokt meestal aardig wat ruimte op en dat leest niet efficiënt.

Het lijkt mij inderdaad een goed idee om de soortenlijst apart te houden op je profielpagina (op de nieuwe site), zodat deze niet bij ieder bericht op het forum komt te staan. Al met al slokt het toch veel ruimte op zo...

robkeulers

De profielfoto aan je linkerbalk kan nu iets groter geplaatst worden. Wil je toch graag iets van jezelf laten zien, doe het dan hier!

Wil je je profielfoto iets grote hebben? Upload de foto dan even opnieuw, en hij staat er een klein beetje groter op.