mijn stelling en enkele inwoners.

Joey Immers

hier een paar pics van een deel van mijn beesten.

mijn curvertje van me taricha granulosa

1 van de bewoners

en hier zie je er 2

mijn jonge popei.

de simpele inrichting onderhand al met kurk.

de bak van me cynops pyrrhogaster

de zijkant

het mannetje

hier het koppeltje

de bak van mijn bufo brongersmai

hier 1 van de bewoners

de bak van de verrucosusen

1 van de 3

toch maar een andere inrichting voor mijn kweicko's

How nice  ;D ;D ;D

en nog 1 ;D

de inrichting van mijn andere beestjes (epipedobatus tricolor)

en 1 van de tricolors

inrichting shanjing

en van de zijkant

en de stelling zelf  ;D nog een rotzooitje maar dat komt wel goed.

ik hoop dat jullie het leuk vonden
Joey immers.

hypselotriton orientalis

StijnH

Hey Joey,

ziet er mooi uit, nu heb je ook een goed overzicht. de bak van je Shanjing is ook mooi geworden!
bedankt voor de foto's ;)

gr. Stijn
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Erwin Bakker

Ziet er allemaal netjes uit. Ik vind het schilderen van je muur in de achtergrondkleur van de caudata.nl site wel wat ver gaan :).

firesalamander

Marielle

Die stelling heb ik ook, alleen dan 2 :D Waren vorige week in de aanbieding bij de Praxis :D:P Zien er goed uit die bakken!

Ik zal binnenkort even een paar foto's posten vanmijn stellingen, de bakken, de verbouwing van de bak voor de T. marmoratussen en van de verhuizing van mijn bakken naar de garage.

DannyS

Helaas heb ik geen plek voor stellingen :( Dat zou een hele boel geklooi schelen.. bij mij staan een aantal bakken op de grond :D ..niet echt reclame.

Ik vind jouw T. shanjing bak wel érg mooi moet ik zeggen!

naeff002

Hoeveel gewicht kan zo'n stelling ongeveer dragen. Dit ziet er netjes uit.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

kirsipu

Inderdaad heel mooi ingericht. Klasse.
Over de stelling. Die kan per plank 175kg dragen. Daarom heb ik hem toen ook gekocht voor 39,95.
Een week later was hij in de aanbieding (bij Praxis) voor 29,95  :'(
Greetz Jan

Marielle

Citaat van: kirsipu op augustus 31, 2009, 04:46:53 PM
Inderdaad heel mooi ingericht. Klasse.
Over de stelling. Die kan per plank 175kg dragen. Daarom heb ik hem toen ook gekocht voor 39,95.
Een week later was hij in de aanbieding (bij Praxis) voor 29,95  :'(
Greetz Jan

Even een kleine toevoeging hierop:
De stelling kan inderdaad 175kg per plank dragen MITS hij is vast gezet aan de muur. Ik wist het eerst ook niet, tot dat mijn vriend mij erop wees. Ik vind het ook een fijner idee om te weten dat mijn stelling vast zit aan de muur, mocht hij om een of andere redenen uit balans raken dan vallen niet alle bakken eraf!

Joey Immers

bedankt voor de complimentjes
en owow ik merk het vanzelf wel als de naar voren komt zetten maar ik geloof het niet zo hard.

groet joey
Joey immers.

hypselotriton orientalis

petro pees

Neem de waarschuwing van Marielle aan als hetgeen waar hij voor staat!!!WAARSCHUWING!
Ik heb dezelfde stelling in gebruik en als ik de avond dat ik hem heb geplaatst niet nog even was gaan kijken,hadden me bakken tegen de grond gegaan.
Het is verbazingwekkend hoe makkelijk deze stellingen uit het lood gaan,als ze niet ergens aan bevestigt zijn.
Petro
Citaat van: Joey Immers op augustus 31, 2009, 07:38:30 PM
bedankt voor de complimentjes
en owow ik merk het vanzelf wel als de naar voren komt zetten maar ik geloof het niet zo hard.

groet joey
Tylototriton Shanjing

A34

Ik heb ook deze stelling. Een probleem is wel het materiaal van deze plankjes, dit is gemaakt van geperste houtsplinters. Als deze planken nat worden zwellen ze op en dat is natuurlijk geen goeie zaak. ik heb maar van die waterwerende aquarium matte op maat gesneden. Maar dan nog zit je met de onderkant waar weer een aquarium onder staat. Gelukkig valt dit nog wel mee.

Maar dan mijn volgende probleem. zoals je ziet op de foto staat mijn axo aquariumpje dicht tegen de plank aan ..dit is zeer lastig met water verversen. Nu gaat dit nog met deze, ik schuif hem gewoon wat naar voren. maar stel je hebt een zwaardere, dan zit je toch met een probleemje .. iemand hier een oplossing voor ?

joost.v.wijk

Met dit soort stellingen moet je er al een plank uit halen, om werkruimte te maken.

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

robkeulers

Ja, kwestie van een plank minder er in doen.. Heb je normaal een deksel op je bakken Jeroen?

A34

Nope geen deksels.. In het begin wel bij de marmers , maar deze laat ik al een tijd weg.

En ik weet dat dit mischien inderdaad de beste oplossing en of de eenige is .. dus ik zal mijn volgende stelling dan maar wat aan moeten passen.  alleen jammer het verzuimd wel weer wat plek voor een bak niet?  :D