Meld hier bugs, verbeterpunten etc voor de nieuwe site

Coen Deurloo

Dat klopt Marielle, ik had een extra optie aangezet om foutmeldingen weer te geven op de site (dit kan helpen bij het opsporen van problemen). Deze optie heb ik nu uitgezet en die verandering wordt binnen een kwartier doorgevoerd, dan zullen die meldingen weg zijn!

Bedankt voor het melden, zo blijven wij ook scherp!

Roel

Raar maar waar. Tijdens het controlleren van antwoorden etc alvorens te versturen lijken er geen taalfouten in te zitten.
Na het verzenden, cq plaatsen blijkt er bij het doorlezen van het antwoord toch fouten in te zitten.
Ra Ra. (vb één van mijn antwoorden in de topic mex. griep)
Snap er dus geen biet van hoe dat kan.

Coen Deurloo

Ik heb de zogenaamde 'dual login en registratie' geupdate en weer aangezet. Mensen die nu registreren op het forum worden ook automatisch geregistreerd op de homepage. Wanneer je inlogged op het forum sta je ook automatisch ingelogged op de homepage. Als je eerst inlogged op de homepage, sta je helaas niet ook meteen ingelogged op het forum, maar dat kan altijd daarna gedaan worden.

Iedereen die alleen op het forum geregistreerd stond, staat nu ook op de homepage geregistreerd en kan daar nu ook inloggen en gebruik maken van de bijbehorende functies.

Mochten er problemen zijn, hoor ik het graag! Op 90% van alle problemen is het antwoord overigens: Log eerst even uit op zowel de site als het forum, leeg je tijdelijke internetbestanden en probeer het nog eens.