Meld hier bugs, verbeterpunten etc voor de nieuwe site

petro pees

Op de site staat er regelmatig dat er maar één lid online is en wat gasten,terwijl op het forum soms wel een 8 tal leden zijn.
Het is regelmatig net of er op het forum niemand is,terwijl dat wel zo is.
Petro
Tylototriton Shanjing

robkeulers

Geen idee waar deze 2 zaken aan liggen, maar het zijn geen problemen waardoor de site niet functioneert zeg maar. Deze problemen lossen we op als de grootste technische problemen (witte schermen etc) verholpen zijn.

Blijf ze vooral posten, dan wordt het ook niet vergeten..

Coen Deurloo

Dit komt omdat het inloggen op het forum er niet voor zorgt dat je op de homepage ook ingelogd bent. Als je op de homepage inlogt, ben je echter wel ook op het forum ingelogd. Al met al kunnen we dus concluderen dat de meeste mensen op het forum inloggen en niet op de site.

Coen Deurloo

Citaat van: Harry Dresens op oktober 06, 2009, 12:12:21 PM
Als ik bij het forum op leden klik staat er achter mijn naam caudata.nl lid ipv salamandervereniging, terwijl het in mijn profiel wel goed staat

Ik heb het voor je gefixed Harry, om een of andere reden was er bij 'extra titel' handmatig 'salamandervereniging' ingevoerd, waardoor je niet echt onderdeel was van de ledengroep. Nu wel dus :)

robkeulers

Opgeloste zaken streep ik even door, ziet er onvriendelijk uit, maar dan weten we wat nog actueel is.

petro pees

Coen,hoe zit dat dan?Want ik kom altijd via de homepage binnen maar sta er evenzogoed ook niet bij!
Petro

Citaat van: Coen Deurloo op oktober 06, 2009, 02:16:34 PM
Dit komt omdat het inloggen op het forum er niet voor zorgt dat je op de homepage ook ingelogd bent. Als je op de homepage inlogt, ben je echter wel ook op het forum ingelogd. Al met al kunnen we dus concluderen dat de meeste mensen op het forum inloggen en niet op de site.

Nu staan er bv.6 mensen ingelogd,maar alleen 1 aangegeven bij de homepage(en dat ben ik niet.)
Dus dat wat jij zegt kan niet kloppen.
Tylototriton Shanjing

Coen Deurloo

Je moet dan even uitloggen op het forum en op de homepage, opnieuw inloggen op de homepage, et voila...daar sta je! (als het goed is natuurlijk...)

petro pees

;D OKË
Ik sta er nu ook ,het gaat er inderdaad om dat je,je inlogt op de homepage en dan sta je ook ingelogd op het forum.
Als de  andere  dit nou ook doen kan je zien op de homepage wie er online is.En lijkt het niet of er niemand op het forum is.Want dat doet niet prettig aan.
Lijkt net of salamanders.nl niet veel gebruikt wordt.
Dus iedereen doen.
Overigings Coen is het zo dat je nu ingelogt bent maar dat niet te zien is,er is helemaal niemand volgens de homepage,enkel ik.
Petro
Tylototriton Shanjing

petro pees

Even wat anders;Het is niet mogelijk om bij mijn beoordelingen te komen,bij anderen krijg ik dit bericht:
Kan de pagina niet weergeven.
Dus is het ook niet mogelijk om iemand een beoordeling te geven.
Petro
Tylototriton Shanjing

Steven DC

Inloggen via de homepage lukt me niet. Ik krijg dan een blanco pagina. Inloggen op het forum zelf gaat wel.

StijnH

Citaat van: Steven D. C. op oktober 07, 2009, 08:20:49 AM
Inloggen via de homepage lukt me niet. Ik krijg dan een blanco pagina. Inloggen op het forum zelf gaat wel.

Heb het zelfde
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Harry

Via IE8.0 staat de banner bij de site links en niet in het midden. Bij het forum staat hij wel goed. Verder worden de eerste 2 foto's niet weergegeven bij de info van alan cann maar wel de groepsfoto eronder van de huiskamerbijeenkomst
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

robkeulers

Het van Alan Cann bevat 2 filmpjes, en geen foto's.

Als je die niet kunt zien ligt dat aan de instellingen van je eigen computer.

De IE8 instellingen met betrekking tot de layout zijn inderdaad wat raar, daar moet naar gekeken worden.

Coen Deurloo

Citaat van: Harry Dresens op oktober 08, 2009, 07:18:37 AM
Via IE8.0 staat de banner bij de site links en niet in het midden. Bij het forum staat hij wel goed. Verder worden de eerste 2 foto's niet weergegeven bij de info van alan cann maar wel de groepsfoto eronder van de huiskamerbijeenkomst

De links uitgelijnde 'banner' bug is al eerder gemeld en bekend... De 2 foto's van Alan zijn geen foto's maar filmpjes, waarschijnlijk heb je geen flash geinstalleerd of een oudere versie. Updaten of installeren kan via: http://www.adobe.com/products/flashplayer/

joost.v.wijk

ik zie bij ieders profiel, naast degenen die lid zijn vd vereniging, ook nog caudata.nl lid. Dit moet nu salamanders.nl lid worden?

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis