ongeneeslijk virus!!!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joost.v.wijk

Ja, de titel is dan niet wat het lijkt... Zelf ben ik al 16 jaar besmet met het 'salamander-virus', en nu is dan eindelijk mijn vrouw ook aan de beurt. 'Ik wil van die roze salamanders!!!'
Zo gezegd, zo gedaan: Nu zijn we dus ook de trotse eigenaar van 4 mooie 'roze' Axolotls met zwarte ogen.
Ik heb via de vereniging al regelmatig geprobeerd, zonder succes. Ik heb ze kunnen bestellen bij onze plaatselijke aquarium- en terrarium-speciaalzaak. Deze had ze binnen enkele dagen al binnen. De Axo's zijn ongeveer 20 cm lang, en ze waren E 11,50 per dier. Vond dit zelf erg meevallen. Alle zien er erg goed uit, 1 miste z'n teentjes van een pootje. Gelukkig groeit dit weer aan.
De verzorging komt dan wel weer neer op mij. Mijn vrouw gruwelt van het idee om wormen en andere 'vieze' beestjes te voeren. Zij wil alleen maar 'kijken'.
Ach, het zijn ook wel erg leuke beestjes hoor.

En wat betreft het virus: gelukkig is het niet terminaal, en ik hoop dat jullie niet te erg zijn geschrokken van de titel. Maar zo zal het vast wel veel bekijks hebben, haha.

Groetjes Joost


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Monique

heee wat leuk! lotls! Tja die beestjes hebben ook wat vind ik, vooral die roze. Wel grappig bij ons is het net andersom. Mijn man vindt de axo's ook wel leuk maar van andersoortige salamanders moet hij niets hebben ;D
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

DannyS

Ik schrok wel even van de titel :D
Het is niet alleen ongeneeslijk, maar ook besmettelijk blijkbaar.. gevaarlijk, hoor!

Gefeliciteerd met je axo's :)

Coen Deurloo

Altijd leuk om een enthousiasteling erbij te hebben :D

Mijn vriendin heeft ongeveer hetzelfde, ze vind het leuk om ze te zien, ook de axolotls vind ze erg leuk en zou ze wel willen hebben...maar verzorgen ziet ze echt niet zitten. Tsja dan houd het wel een beetje op ;)

Hoe ben je eigenlijk op de website en het forum terecht gekomen? Altijd interessant om te horen.

joost.v.wijk

Bedoel je mij??? Ik ben lid van de vereniging sinds 98, haha, was dr al vóór de website


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Coen Deurloo

Citaat van: joost.v.wijk op september 12, 2009, 06:48:56 PM
Bedoel je mij??? Ik ben lid van de vereniging sinds 98, haha, was dr al vóór de website

Ja, Ik vroeg me af hoe je op de site en het forum terecht was gekomen, maar als je al zo lang lid bent is dat niet zo bijzonder natuurlijk ;)