Welke filtersystemen gebruiken jullie?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petro pees

God Allemachtig!!!  :o !!!
Dat zijn prijzen voor alle verdiepingen van een "flat".
Petro

quote author=Steven D. C. link=topic=2904.msg20901#msg20901 date=1255068153]
Was ook aan het zien of ik LED verlichting kon gebruiken, tot ik de prijsofferte had gekregen... Komt ie dan hé:

                                                                       Via ORGANIC LIGHT     Via RESELLERS
Artikelcode             Artikelomschrijving                          Prijs p/st             Prijs p/st
                                                                              inclusief BTW       inclusief BTW
OL-CS1-65            Organic Light Color Serie I 65cm         995,00               945,00
OL-CS1-89            Organic Light Color Serie I 89cm         1.295,00             1.245,00
OL-DS1-65            Organic Light Day Serie I 65cm           895,00               845,00
OL-DS1-89            Organic Light Day Serie I 89cm           1.195,00            1.145,00
OL-DS2-65            Organic Light Day Serie II 65cm          1.095,00            1.045,00
OL-DS2-89            Organic Light Day Serie II 89cm          1.495,00            1.445,00

Geldig vanaf 1 juni 2009

[/quote]
Tylototriton Shanjing

robkeulers

Ik heb als proef in mijn sasayamae-bak een led-lampje gedraaid. Dit is een heel licht modelletje met een gewone lampenfitting.

Het geeft wat te weinig licht in mijn beleving (licht model) maar de planten doen het er na 4 maanden nog steeds goed op.
Het is een heftige investering, die LED-lampen, maar je energierekening rijst er ook niet zo van de pan uit he. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden bij mijn stelling.

alibombali

Ik ga zeker niet iets standaard voor een aquarium kopen...het zal wel knutselen worden..

Roel

Met die aanschafprijzen moeten ze wel lang branden voordat ze voordelig worden gezien het lage energie gebruik.
Echt filteren doe ik meestal ook niet. Ik gebruik met name bruissteentjes. Op één bak heb ik momenteel ook een tetra binnenfiltertje staan als proef. Deze bak is echter nog niet bevolkt.

Erwin Bakker

Ik heb ook geen filter en ververs het water niet vaak. Aquaria zitten vol met planten en ik meet wel regelmatig nitriet, nitraat.