20-03-2010 Alg. Ledenvergadering + ruilbeurs Te Elsloo (Limburg) bij Rob

DannyS

Rob, ik hoop dat je genoeg stoelen hebt, want volgens mij komen er flink wat mensen :)

Jari B

Wel leuk dat er steeds meer mensen naar dit soort dagen komen.

DannyS

Hugo

Ik waardeer je enthousiasme Joost! ;)
Kenny,....ik vind hte HEERLIJK, als je zo positief over mij praat!
Fijne belgische vriend van me!

robkeulers

Leuk dat je interesse heb Jacques, ik ga alvast een tribune bouwen hier in de woonkamer! haha

Even serieus, hoe meer mensen er zijn, hoe leuker denk ik. Ben zwaar benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk zijn.

Hugo

Huur de heaters maar vast en hang buiten maar een mooi zeil op boven de statafels! :P ;D

robkeulers

Ik ben voor mijn bakken op zoek naar planten.

Met name waterplanten heb ik tekort voorlopig, maar planten voor de landbakken zijn ook méér dan welkom.

Er zijn binnen de vereniging van die sprietige waterplanten in omloop, lijkt heel oppervlakkig een beetje op een graspol, maar dan minder dicht. Wie kan me hiermee helpen (en alle andere mogelijke plantensoorten?)

DannyS

Ik kan altijd wel een flinke dot javamos meenemen.. dat groeit als een gek bij mij.

Coen Deurloo

Jammer zeg, ik heb laatst nog een hele hoop draadalg weggegooid! :D

Gerrit Krips

Rob, je weet al dat ik ook kom. Ik vraag me wel af of het niet verstandig is om in de tussentijd nog even naar een wat groter huis te verkassen.

joost.v.wijk

Is de 20e ook de deadline, wanneer je 'salamanderschuur' klaar is? (Als ik dat woord tenminste mag gebruiken, als Alex hier geen rechten op heeft  :P )

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alibombali

Ik heb geen rechten op het woord ''salamanderschuur"....wel zou ik het vervelend vinden als er andere alexen de zin ''Alex's salamander shed'' zouden gaan gebruiken....overigens zit er in ''Rob's salamander shed'' ook een beetje ''Alex's salamander shed'' geïnfiltreerd....

robkeulers

Ik heb geen salamanderschuur, ook geen shed. Mijn dieren worden gehouden in een garage, bij mijn omgeving ook wel bekend als 'het hok'.

Waar Alex het trouwens over heeft zijn enkele " help mijn man heeft een hobby-bakken" die ik heb overgenomen. Het rekje waar ze opstonden doet nu dienst als opslagrek op de rommel- ehhh...  voorraadzolder van de garage.

Die deadline waar Joost het over heeft ga ik niet halen, volgens mij is dit een project dat nooit af komt. De bakken zullen in elk geval klaar zijn, enkele zaken in de afwerking niet. Zo wil ik in de komende maanden met kunststof platen een scheiding aanbrengen in de garage waardoor ik bij de verwarming komende winter, en eventuele koeling deze zomer minder energie nodig heb. Maar dat is toekomstmuziek, heeft verder ook geen super haast. Jullie zullen in elk geval qua salamanders gewoon de semi-definitieve versie kunnen aanschouwen. Lekker vaag he!.

Enneh.. Gerrit? Plek zat, en zo niet, dan schuiven we wat. Ik vind het helemaal top dat er nu al een man of 12 al zeker komen. Ik hoop dat het er alleen maar meer worden, dat is winst voor iedereen als je het mij vraagt.

StijnH

Zo er komen al heel wat mensen. ze zullen wel nieuwschierig zijn naar je salamander hok  ;)

Ik kan trouwens wel een bos Hoornblad voor je meenemen hoor Rob, groeid heel erg hard in mijn bakken.

Maar dat is dan ook bijna het enige, kan iemand misschien een bosje waterpest voor mij meenemen? als iemand daar wat van kwijt kan.

Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus