20-03-2010 Alg. Ledenvergadering + ruilbeurs Te Elsloo (Limburg) bij Rob

petro pees

Ach, ik kan nog wel aan wat Amsterdammertjes komen(denk ik).
Maar wat je daar mee kan doen? ??? ::) :D
Mischien hééééél mischien kom ik wel met me zoon,hangt af van vervoer.
Petro
Tylototriton Shanjing

robkeulers

Elsloo heeft trouwens ook een station (Beek-Elsloo) en ligt op de verbinding naar Maastricht. Mensen die met de trein willen komen kunnen opgepikt worden vanaf het station.

Elk half uur rijdt een trein in beide richtingen, de verbinding vanuit het noorden is gewoon goed. Vanuit Amsterdam is het wel een lange rit (2.29 uur), maar je moet er wat voor over hebben he!

petro pees

Het ligt er natuurlijk ook aan naar wie je toegaat! ;)
Met de trein is geen haalbare kaart met een kind van 10.
Voor je weer thuis bent is het als het meezit bij negenen en dan heb
ik het nog niet eens over eten gehad.
Neemt niet weg dat ik er wel zin in zou hebben.
Petro

Citaat van: Rob Keulers op februari 10, 2010, 11:57:00 AM
Elsloo heeft trouwens ook een station (Beek-Elsloo) en ligt op de verbinding naar Maastricht. Mensen die met de trein willen komen kunnen opgepikt worden vanaf het station.

Elk half uur rijdt een trein in beide richtingen, de verbinding vanuit het noorden is gewoon goed. Vanuit Amsterdam is het wel een lange rit (2.29 uur), maar je moet er wat voor over hebben he!
Tylototriton Shanjing

naeff002

Ik moet ook nog even kijken of ik kom, wil wel, maar ook vanuit Amstelveen is Limburg een eind weg.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

robkeulers

Ja ja.. ik weet het, ik woon in een uithoek! Maar het is wel een leuke uithoek ;). Zelf heb ik de huiskamerbijeenkomsten en de jaarvergadering die deze keer erbij in zit als erg interessant en leerzaam ervaren. Ook de contacten met andere salamanderhouders zijn in mijn beleving een enorme meerwaarde.

Voor degenen die willen zal er in Elsloo ook de mogelijkheid zijn tot het ruilen van dieren en aanverwante zaken. Neem mee wat je over hebt, wil verkopen, of ter ruiling aan kan bieden!

CiteerVoor degenen die op zoek zijn naar ovenvisjes, springstaarten, fruitvlieg of krekeltjes (in bakjes). Ook mensen die zoeken naar watervlooien, rode mug en beekvlokreeftjes (in plastic zakjes) en komen naar de bijeenkomst, laat het me even op tijd weten. In mijn omgeving zitten voldoende aanbieders van deze dieren, dus ik kan zorgen dat ze dan voor je klaarliggen.

Graag zou ik voor 8  maart willen weten hoeveel rode mug, watervlo en beekvlokreeften ik klaar moet hebben liggen. De hoeveelheden krekels, springstaarten, fruitvlieg en krekels moet ik voor de 17e weten. Stuur me maar een pb voor verdere info.

Graag wil ik even weten wie er van plan is te komen. Stuur een pb, of beter nog, plaats een bericht. ALs anderen weten dat mensen in hun regio komen kan er gecarpoold worden. Bedankt!

CiteerEven een hersenspinsel:
Voor de liefhebber bestaat de mogelijkheid om na de bijeenkomst te gaan kijken bij Dutch-rana. Dit is een grote gifkikkerwinkel in Heerlen, op een kleine 20 minuten afstand van Elsloo. Ze hebben geen salamanders, maar de enorme hoeveelheid gifkikkers en showterraria is een lust voor het oog. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg leuk kan zijn om een keer te zien. Mochten mensen hier willen gaan kijken, geef het even aan op de bijeenkomst.

naeff002

Kevin Naeff

StijnH

Ik kan misschien carpoolen met Joost en Hugo. Maar dat is ook nog niet defenitief.

Maar dan hoor je het wel!
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Hugo

Is wel definitief Stijn!
Bij deze weet je dus Rob dat Joost, Stijn en Ik ook komen! :D

joost.v.wijk

Yep, en ik neem mee voor de liefhebbers:

(for sale) Springstaartjes
              2 Axolotl dames leucistisch (ong. 22/23 cm)
              1 Axolotl dame goud (ong. 26 cm)
              enkele C.e. popei (met vindplaats)
              en Stijn  :P :P :P

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Hugo

joost.v.wijk

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

naeff002

Kevin Naeff

Kenny

Hahaha ja hoor Huugje is om in te bijten als ie z'n roze t-shirtje aanheeft  :-* ;D daar kan een "proemevlaai" of "krwoäsjele met sjoem" niet tegen op!!! ;D Ik neem Julien en Heinz mee, kwestie van wat evenwicht in de Nl/Be balans te krijgen.  :P
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

StijnH

Oke dan, alleen ik ga liever weer mee terug hoor Joost :D

En ik ben op zoek naar:

Een aquarium van minimaal 40 cm en maximaal 60 cm, dus het zou mooi zijn als iemand die mee zou kunnen brengen(zou mooi zijn met filtertje, hoeft niet) , eventueel tegen een kleine vergoeding.

Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus