19-06-2010 Huiskamerbijeenkomst te Tremelo (België, bij Heinz Keller)

0 Leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jef Janssens


DannyS

#16
Voordat ik het vergeet:
Is er iemand die een stuk of 2 gatenstenen voor mij kan meenemen?
Zet het hier dan graag ff neer, zodat niet 10 mensen stenen meenemen :D

robkeulers

zijn er nog meer liefhebbers die we mogen aantreffen? *even aandacht houden op dit topic*


Steven DC

Zou er iemand een startportie enchytreeën voor me kunnen meebrengen aub?

Ikzelf heb wat garnalen op overschot (red cherry) welke goede opruimers zijn in de salamanderbakken en tevens goed bij larven. Als iemand interesse heeft, laat me het dan maar weten.

DannyS

Wat cherry's zouden voor mij prachtig zijn! Ik heb een lichte catastrophe gehad en wat vers bloed zou welkom zijn.
Ik heb helaas geen voedseldieren overschot op het moment...
Als iemand een startportie krulvliegen heeft dan hou ik mij ook aanbevolen. (wederom meldt het even, zodat ik geen 10 porties krijg... vind ik zelf niet erg, maar het is onnodig ;p )

Ik heb nog wel een algemeen vraagje: is er iemand die mij ergens onderweg kan oppikken? Normaal ga ik met Gerrit mee, maar die zit nu in Frankrijk, wat ook geen straf is :) .
Ik heb er geen probleem mee dat ik in bijvoorbeeld bij Antwerpen-Centraal wordt opgepikt, dan ga ik met de NS-HiSpeed. Ergens anders moet ook te doen zijn lijkt me. Breda lijkt mij bijvoorbeeld een mooie plek in NL.

robkeulers

Ik heb voor bij Heinz in de aanbieding, porties Gammarus pulex.

De zakjes kosten € 2,- per stuk (nee ik verdien er geen cent aan!). Deze diertjes zijn voedzaam voor grote larven en waterbewonende salamanders, en planten zich zelf voort in een bak met wat schuilplekken.

Als je er wil, geef me even z.s.m. een seintje. Ik moet ze deze week nog bestellen.


Kenny

Rob, voor mij 2 zakjes en voor Julien 5.

@ steven: Ik breng een startportie mee voor u.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Steven DC

Thanks Kenny!

@Danny: Zal wat garnalen voor je meebrengen ;)

alibombali

Ik had ook vergevorderde plannen....tot ik het speelschema van het NEDERLANDS ELFTAL onder ogen kreeg.... :-* :-* :-*

DannyS

Kom je daar nu pas achter? :p
Ik wist dat al weken :D
Ik vind het vervelend dat ik de wedstrijd mis, maar een ledenbijeenkomst vind ik toch leuker.

Steven DC

Citaat van: Alex Kenter op juni 12, 2010, 10:16:54 AM
Ik had ook vergevorderde plannen....tot ik het speelschema van het NEDERLANDS ELFTAL onder ogen kreeg.... :-* :-* :-*

Toch 1 voordeel dat België niet in het WK zit...

alibombali

En jullie hebben meer tijd om jullie bakken te verschonen... ;D :D ;D ;)

Hugo

Lexy,

Ik besefde me dat ook pas gisteren!
Heb ff flink tegen een muur aan gescholden,....

Voordeel is dat ik het tenminste niet mis vanwege werk ofzo, de reden is acceptabel  ;D

Roel

Wie is er nou geïnterresseerd in dat voevoezela balspel. Ben blij dat ik dan in iedergeval tnminste één dag geen getoeter aan mijn kop heb. Kijk zelf liever naar de tour de F

alibombali

Citaat van: Hugo op juni 12, 2010, 02:02:14 PM
Lexy,

Ik besefde me dat ook pas gisteren!
Heb ff flink tegen een muur aan gescholden,....

Voordeel is dat ik het tenminste niet mis vanwege werk ofzo, de reden is acceptabel  ;D

Luister Huug....je kunt altijd op je planning terug komen.....
Citaat van: Roel op juni 12, 2010, 05:11:16 PM
Wie is er nou geïnterresseerd in dat voevoezela balspel.
Hummmm......ALLE ECHTE KERELS.. ;D ;D ;D ;D ;D