enquete salamandervereniging

Marloes

StijnH

Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

Monique

Ik denk 40, o dat had Jari al gegokt dan denk ik 41 ;D
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

robkeulers

Ik moet eerlijk bekennen dat het mijn stoutste verwachtingen overtroffen heeft. We hebben meer dan 150 serieuze inzendingen (!!!) Ik had zelf ingezet op ongeveer 40, ongelofelijk!

Frappant is ook nog dat ik de enquete opende op zaterdagavond rond een uur of 10, 's ochtends om 9 uur hadden al meer dan 50 vragenlijsten ingevuld. We zijn met zijn allen meer verslaafd aan de PC dan we denken.

Ik zal de komende dagen wat kleine teasers plaatsen hier. Voor de totale resultaten zullen jullie nog even geduld moeten hebben tot de volgende uitgave van het blad.

Jari B

Nu je het toch over het clubblad hebt, wanneer komt het volgende deel eigenlijk uit?

robkeulers

zodra er genoeg artikelen zijn....

Ok.. ik geef al een heel klein stukje weg uit de enquete.. Iedereen roept dat het blad dikker moet worden, maar er waren slechts enkelen die bereid waren om mee te helpen door een artikel te schrijven, lastige combi!

ik zal wat gas geven en de gegevens van de enquete zo snel mogelijk bij de redactie indienen.

Monique

Zo hee, ik ben helemaal flabbergasted, wat een extreem goede respons! (ik wou dat ik zo'n respons had op mijn op mijn werk uitgezette enquetes ;D) Dat is erg interessant als je zoveel input hebt want dan heb je meer kans op betrouwbare gegevens! Ik ben benieuwd.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

naeff002

ik heb gezegd dat het een blad zou moeten zijn van A5 formaat. Ik vind ze dan beter handteerbaar en ze ogen ook meteen dikker. ;D
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

robkeulers

voor zowel a4 als a5 valt wat te zeggen.
Het probleem blijft de inhoud, zolang de redactie geen verhalen/kweekverslagen etc etc binnen krijgt zal het toch nog akelig lang kunnen duren voordat er een nieuwe editie komt.

Dus, voor iedereen die aangegeven heeft dat het blad dikker moet, schrijf een artikel en laat van je horen!