enquete salamandervereniging

robkeulers

Het is alweer een hele tijd geleden dat we voor het laatst een enquete hielden onder onze leden (en niet-leden), dus het is weer zo ver!

Via Deze link *klikkerdeklik hier* kom je bij de enquete terecht. Invullen kost nog geen 5 minuten en je helpt de vereniging er enorm mee. De uitkomsten gebruiken we eventueel om aanpassingen te maken, nieuwe elementen te implementeren etc etc.

Voor de geïnteresseerden worden de uitkomsten ook geplaatst in het verenigingsblad, en is erg interessant om te lezen voor iedereen.

Je kunt anoniem de enquete invullen zonder je naam te geven, je blijft dus anoniem als je dat wil!

Bedankt alvast,
Namens de salamandervereniging,

Rob

joost.v.wijk

Alweer geregeld, duurde iets langer dan 5 min.  ;)

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

kirsipu

Sneller tikken Joost  ;), bij mij duurde het korter. Zitten goede vragen bij.
Greetz Jan

Monique

Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

robkeulers

Het gaat erg leuk met de enquete, tot nog toe wat meer reacties dan ik had verwacht. Dat betekent niet dat je nu de enquete niet meer hoeft in te vullen, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Hoe meer gegevens hoe exacter de uitkomsten.

Laat maar komen die enqueteformulieren!

Voor de mensen die al hebben gereageerd, enorm bedankt!

robkeulers

Laatste oproep tot het invullen van de enquete, morgenavond (zaterdag) sluit ik de enquete en worden de gegevens verwerkt. Voor degene die het nog niet gedaan heeft, zou top zijn als je het alnog deed.

Voor degene die het wél al gedaan hebben, bedankt!

Marloes

ik heb hem net nog ingevuld hoop dat je er nog wat aan hebt.  ::)

robkeulers

Dank je Marloes, en alle anderen!

De enquete is zojuist gesloten. Ik moet nog enkele grappenmakers er uit halen, maar hebben jullie enig idee hoeveel reacties er waren? Wie gokt? 

joost.v.wijk

H. orientalis
L. laoensis

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

DannyS

25 goed ingevulde formulieren?

Wat moet ik zien als 'grappenmaker'?

Jari B

Ik denk dat 40 mensen hem hebben ingevult.

robkeulers

Met grappenmaker bedoel ik onzinformulieren, mensen die aangeven geen dieren te hebben maar meer dan 150 euro per maand aan voedsel uitgeven, roepen dat 'help mijn man heeft een hobby' de favoriete salamandersoort is etc.

Ik wil nog even aangeven, jullie zitten er behoorlijk naast! :)

alibombali

Humm...ik vrees dat ik monsterachtige rtl4-kijkers naar de site heb gelokt.. :'(

ik denk zo'n 84 enquete's???

joost.v.wijk

Citaat van: Kenny op januari 03, 2010, 12:31:25 AM
Dat is een beetje laag gegokt  ;)

ik ging er vanuit dat dit voor de leden van de salamandervereniging was. Er vanuit gaande hoeveel mensen daarvan regelmatig op het forum komen, gokte ik dus op 15

H. orientalis
L. laoensis