Hoe groot terrarium?

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Irmy

Ik ga binnekort 1 of 2 (ik weet nog niet hoeveel) marmoratus salamanders kopen.
Hoe groot moet het terrarium zijn voor 1 T. marmoratus?
Groeten, Irmy.

Hugo

Ik denk dat je 1 tot 4 marmersalamanders een bak van 60x30 zou moet bieden!
Succes!

Irmy

Citaat van: Hugo op januari 17, 2010, 11:19:36 AM
Ik denk dat je 1 tot 4 marmersalamanders een bak van 60x30 zou moet bieden!
Succes!

Oke, heel erg bedankt!

robkeulers

Beste Irmy en alle andere forumleden,

Ik stel voor dat we voor dergelijke 'standaard' vragen gewoon doorverwijzen naar de caresheets (die al af zijn dan he).
Het stoort me wel een beetje dat deze vragen al op de site te vinden zijn, al vaak beantwoord staan op het forum, en dan nogmaals gesteld worden. Graag verwijzen naar de caresheets dus! Ik ben groot voorstander van een beetje zelfonderzoek voordat vragen gesteld worden. De meeste info is al te vinden.

Mocht je het nu niet vinden op de site, stel ze dan gerust hier!
Ik ben een beetje bang dat we last gaan krijgen van het 'continue-beginnersvragen-beantwoord-moeheid-syndroom'. Dat is telkens opnieuw dezelfde vraag beantwoorden, daardoor haken leden af. Dit valt simpel te verhelpen door eigen initiatief om te zoeken, en doorverwijzen mocht het zoeken vruchteloos geweest zijn.

Thanks....


Irmy

Sorry het spijt me, ik ga dit forum sluiten en zal geen 'beginnersforums' meer aanmaken.

robkeulers

Irmy, het is prima als je vragen stelt, niks mis mee. Wel vind ik het belangrijk dat je eerst even in op de site zelf zoekt, of in de al gestelde vragen op het forum. Mocht je er dan niet uit komen, stel je vraag gerust hoor!