foto's van mijn bak en axolotls

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mamapriscilla

HIER DE FOTO'S

de foto's waar je de axolotls op mijn hand ziet . de axololts zijn NIET uit het water gehaald ze liggen gewoon rustig op mijn hand onder water

mamapriscilla

meer

mamapriscilla

meer

mamapriscilla

meer

elleke

mooie inrichting van bak.
heel mooie dieren.
Zijn zo te zien erg tam.

Jamy

Ja, een mooie bak! En ik vind het tof dat je diertjes zo 'tam' zijn. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Heel veel met je hand in de bak ofzo? (Is dit trouwens niet slecht voor het water, aangezien je altijd bacterieen op je handen hebt)

mamapriscilla

jaa ze zijn heel tam . dit heb ik voor elkaar gekregen door veel met de hand te voeren .

en ja het is neit heel goed voor de bak idd ivm de bacterien . ik heb net mijn bak helemaal omgegooit { grint er uit zand er in }

dus was al ff in die bak bezig . dus denk kan ik eindelijk leuke foto maken :P

mariekex

Oh super jou bak ^^
Ik vind dat oranje(geloof ik) keizeltjes wel leuk ^^
Oh en ik vind jou axo's enorm mooi!
vooral die goude & die zwarte  ;D

elleke

waarom heb je keizeltjes vervangen door zand.
keizeltjes waren toch mooi.

Jamy

Ik denk omdat ze die opeten en dan verstoppingen kunnen krijgen. Ik zag op caudata.org een foto van een Axolotl die stenen at, was echt heel sneu.  :(

Coen Deurloo

Er is op zich niets mis met kleine ronde kiezeltjes als bodem, als ze er daar af en toe eentje van binnen krijgen is er meestal niets aan de hand. Er zijn echter ook steentjes die net iets te groot zijn, of scherpe randjes hebben. Dan kan het wel gevaarlijk zijn!

mamapriscilla

dit was echt gevaarlijk grind . het was scherp en ze aten er veel op . als ze leven eten ging het wel . maar als ze diepvries kregen dan zag je gewoon veel stenen via hun kiewen naar buiten komen . dus vond dat niet zo geslaagd .

er komt wel weer kleur in maar heb rood zand besteld :P

Monique

Oh wat zijn ze leuk!! Het blijven toch interessante diertjes.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

mariekex

Hehe.. ik heb nu ook grind.. maar heel heel fijn & rondjes dus dat is wel te doen denk ik..
Ik heb sinds vandaag ook axo's en zag m net de rode larve opeten en de steentjes uitspugen, Dus heb ik een mini bordje van myn mama haar porselein set erin gezet ^^
heb ook een goude zoals jij nu^^
x

mamapriscilla

WEER 2 FOTO'S