Plecostomus & Axolotls.

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kenny

Schijfje komkommer aan een touwtje, zodra er een hele zooi opzitten binnenhalen.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Persephone

Gekookte komkommer? (Dat vinden plecostomussen heerlijk :p Ik weet dat je dat in normale aquariums doet... vandaar m'n vraag..)

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Persephone

Oke, als dat hielp ga ik het zeker ook proberen. Thanks!  ;D

Salasander

#19
Deze meervallen die je hebt moeten op een temperatuur zitten rond de 25°C of zelfs hoger.
Een axolotl moet op 20°C zitten of minder.
Ze kunnen dus zowiezo niet bij elkaar.

Die meervallen hebben ook zacht lichtzuur water nodig. En kienhout waar ze van eten (afschrapen).

De enige vissen die je bij axolotls kan steken zijn kleine koudwatervissen die ze kunnen opeten. Zoals  goudvisjes,... Maar als ze worden opgegeten heb je er natuurlijk niet veel aan.

robkeulers

Sander! wat een kul!!!!

stekelbaarsjes voor je axo?!?!? één keer de stekels gebruiken en je axo's zijn dood.

Ik doe het nog maar eens een keer, ik wil je verzoeken om geen ondeugdelijke, niet kloppende zaken meer te posten op dit forum. Het is niet de eerste keer dat ik je dit vraag op het forum en per pm. Liever geen post, dan een onzinpost...

joost.v.wijk

We kunnen ook met reputatieblokken gebruiken, zoals op Caudata.org. (is zowel positief als negatief).


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

robkeulers

die hadden we, maar die werken niet meer om de een of andere reden. Het is nog niet gelukt om dat weer goed op gang te krijgen.

Sander's reputatie of beoordeling was in elk geval niet al te hoog weet ik me te herinneren..
Sorry, klinkt een beetje vals allemaal, maar ik heb al regelmatig PB naar Sander gestuurd met de vraag om te letten op de inhoud van de posts, maar er verandert niks. Dan maar op deze manier.. Sorry voor de overlast iedereen!

joost.v.wijk

Ik begrijp de frustratie maar al te goed. Ik erger me er ook aan


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

Salasander

Waarom zouden ze sterven door het eten van stekelbaarsjes? In de natuur worden ze waarschijnlijk zelfs opgegeten door kleine watersalamanders, kamsalamanders en andere.

robkeulers


Steven DC

Citaat van: Sander Bauwens op maart 01, 2010, 09:59:19 PM
Waarom zouden ze sterven door het eten van stekelbaarsjes? In de natuur worden ze waarschijnlijk zelfs opgegeten door kleine watersalamanders, kamsalamanders en andere.

Ik zou wel willen zien dat een L. vulgaris een stekelbaars vangt én doorslikt... Salamanders zijn voor zover ik weet geen krokodillen...  Het zou me al verwonderen als een salamander in de natuur een stekelbaars zou kunnen vangen.

StijnH

Citaat van: Sander Bauwens op maart 01, 2010, 09:59:19 PM
Waarom zouden ze sterven door het eten van stekelbaarsjes? In de natuur worden ze waarschijnlijk zelfs opgegeten door kleine watersalamanders, kamsalamanders en andere.

Lijkt me héél sterk...eerst zien dan geloven.
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus