Houten 11-04-2010

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Patrick dk

Hallo allemaal,


Ik ben ook aanwezig geweest, heb axolotls , ambystoma tigrinum , en ambystoma opacum's gezien. Ik was op zoek naar t dobrogicus, maar die waren er deze keer niet.  mvg Patrick ;)
C orientalis

Marielle

#16
Ik vond het een beetje tegenvallen. Alleen axo's en tijgersalamanders gezien, verder geen aanbod. Volgend jaar ga ik niet meer heen, vind hamm toch leuker.

1.4 T. dobrogicus overgenomen van David en 0.1 C.p. sasayamae overgenomen van Robjan. Verder nog wat erwtenluis gekocht.

Robert van Diest

Ik zag er een rapportage over in het jeugdjournaal, het zag er best leuk uit. :)

aron545

Ik zag inderdaad ook alleen de man met de axolotl.

kirsipu

Die axo's larven zagen er trouwens wel heel mooi uit en de molsalamanders ook. Ik liet me bijna
verleiden. Maar daar kwam ik dus niet voor. Ik ben helemaal geen leden tegen gekomen.
Wel jammer.
Greetz Jan

Apocalyptica139

Ik kwam meer voor de toebehoren en de geprepareerde kevers-stand, maar ik was blij verrast toen ik twee kleine Ambystoma opacums zag. Ze waren nog niet volgroeid en volgens de vrouw van de stand nakweek wat ik wel geloof gezien hun formaat. Zagen er goed doorvoed en prachtig wit uit, dus ik ben bezweken en heb ze aangeschaft om mijn huidige groep uit te breiden.  ;D

DannyS

Schaam je :p
Leuk om te zien dat er toch nog salamanders waren. Ook soorten die je normaal niet ziet.
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik niet ben geweest...als ik tijgers had gezien dan waren ze voor mij.. terwijl ik dondersgoed weet dat ik er eigenlijk geen plek voor heb.

Coen Deurloo

Citaat van: Danny Stammers op april 13, 2010, 03:58:51 PM
Schaam je :p
Leuk om te zien dat er toch nog salamanders waren. Ook soorten die je normaal niet ziet.
Als ik het zo lees ben ik blij dat ik niet ben geweest...als ik tijgers had gezien dan waren ze voor mij.. terwijl ik dondersgoed weet dat ik er eigenlijk geen plek voor heb.

Dat is eigenlijk precies het gedrag dat we juist niet willen uitdragen hier op het forum en in de vereniging ;)

DannyS

Ach, er zit een Alex in ons ieder :D :p, altijd meer, meer, meer.
Ik vind Tijgersalamanders (de mavortium) zeer mooi, en heb een tijdje geleden op het punt gestaan er 2 te bestellen bij salamanderland... maar toen besefte ik dat ik aan het verzamelen was. Eerst mijn huidige dierentuintje (valt best wel mee :p) in een goede behuizing houden (schiet al erg op) en ervoor zorgen dat ze het leuk hebben etc. (dan de schuur claimen, de tuin overnemen, etc :p)

Coen Deurloo

Dat kan wel zijn, maar als bestuurslid in de vereniging heb je iets meer verantwoordelijkheid in je opstelling op het forum. Dat even los van dat iedereen natuurlijk zijn menselijke kant heeft! :)

Alathariel

Ik was er ook, stond achter de stand van een vriendin in de knaagdierenhal (tsja, ben en blijf toch een rattenmens, daar ging ik ook voor ;) ). Maar heb de rest ook bekeken en geen of nauwelijks salamanders gezien, voornamelijk reptielen. Heb ook niet heel nauwkeurig gezocht, want ik kwam dus voor het knaagdierengedeelte. Hoopte er nog wel regenwormen te vinden, maar helaas.
Was een lange (was er tegen achten en om 5 uur weer weg), maar hele leuke dag :) .