Excuses

aron545

Heey,
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden.
Ik had altijd het laatste woord
Wilden niks aannemen van ervaren hobbyisten.
Wat heb ik er mee geleerd:
- Nooit het laatste woord willen hebben.
- Altijd kritiek op het houden van dieren goed opvatten.
- Niet snel boos worden.
- Nooit meer dieren kopen in een dierenwinkel.
- Niet alleen op de informatie van de winkel medewerker uitgaan.
- Me gigantische grote mond houden.                                                                                               Dit alles ging over het topic: Nieuw ontwerp bak.
Dit schreef ik er even bij omdat het misschien voor andere mensen onduidelijk was.

Het is natuurlijk niet goed te praten maar ik hoop dat jullie dit excuses aanvaarden.

Extra.
Ik ga op 11 april naar terraria houten daar hoop ik mooie dingen voor mijn aquarium te kopen om het voor mijn dieren beter te maken.
Later probeer ik te posten hoe mijn salamander "Silly"eet.

Met vriendelijke groet,

robkeulers

Hoi Aron,

ik vind het knap van je dat je je excuses durft aan te bieden, dat is niet makkelijk!

Je bent nog jong, foutjes zijn snel gemaakt. Gebruik het commentaren die je kreeg als als leerpunten voor de toekomst, dan heb je er ook nog wat aan gehad ;) Excuses meer dan aanvaard.

Maarre, hoe kom je er opeens bij om zo uitgebreid excuses te maken?

Veel plezier nog op het forum.

aron545

Ik heb de laatste tijd veel dingen meegemaakt waarvan ik dacht: wat ben ik er toch stom in geweest om dat te doen.
Daarom kwam ik erbij om dit te doen want jullie weten er veel meer dan mij vanaf.

Jari B

Ik heb ook wat dingen fout gedaan op het begin dat ik op dit forum zat. ;)
Maar ik heb er wel van geleerd.

Coen Deurloo

You live and learn! Ik ben 26, en maak nog steeds regelmatig domme fouten...het blijft maar doorgaan dat proces ;)

robkeulers

goed gezegd Coen, maar ja, jij maakt er ook wel héé'l veel hahahah ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

elleke

Hallo Aron,

IK heb ook fouten gemaakt.
bv met dierenwinkel
Heb naar raad hier geluisterd en veel geleerd.
Ik heb nu gezonde dieren en ben de mensen hier heel dankbaar.
Maar we zijn nooit te oud om bij te leren.
fouten maken we allemaal

aron545

dat is ook maar ik had natuurlijk nooit zo mogen reageren.

Robert van Diest

Citaat van: aron545 op april 04, 2010, 02:10:58 PM

Waarom niet? ik zou ook teleurgesteld zijn als je veel geld/tijd in iets hebt gestoken en het niet goed blijkt te zijn.

Hoe gaat het nu met je beesten eigenlijk?

joost.v.wijk

Citaat van: Robert van Diest op april 04, 2010, 02:56:27 PM
Citaat van: aron545 op april 04, 2010, 02:10:58 PM

Waarom niet? ik zou ook teleurgesteld zijn als je veel geld/tijd in iets hebt gestoken en het niet goed blijkt te zijn.

Hoe gaat het nu met je beesten eigenlijk?

Teleurgesteld...oke. Maar het dan, om het zo maar te noemen, afreageren op mensen die juist proberen te helpen, hoort niet. Maar laten we gwoon op een leuke manier verder gaan.

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

aron545

met me dieren gaat het nu prima ivm. eten de salamander die ik eerst te dun vond vind ik nu meer een FAT-ASS  :D . Maar nu wachten tot 11 april voor houten voor een veel hogere afscheiding anders ga ik er een glas plaat in kitten.

Mvg,
Aron