Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Salamandra foto's

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sergé Bogaerts

Hee Kenny,

ze zien er mooi uit, maar pas op. Laat ze niet te hard groeien en geef ze alle voederdieren met een calcium preparaat (Korvimin of ZooMed calcium ofzoiets). Gallaica's hebben de neiging te vervetten en zijn ook gevoelig voor rachitis.

Succes, Sergé

Kenny

Hey Sergé

ja ik bestrooi voedseldieren met amphib van Herpetal, de diertjes zelf zijn van 2009 dus heel hard groeien ze eigelijk niet in vergelijk met andere dieren die ik heb. Ik zag al eens wat prentjes van volledig misvormde gallaica's, daar wordt je inderdaad niet vrolijk van.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Joey Immers

schitterende foto's! Is deze ook met macro ?
Joey immers.

hypselotriton orientalis

Joery Tackaert


Kenny

Citaat van: Joey Immers op augustus 09, 2010, 09:56:06 AM
schitterende foto's! Is deze ook met macro ?

Met de macrolens wel maar van verder geschoten dan een echt macroshot dus geen 1/1 verhouding.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Joey Immers

oow oke,, ik blijf het een lastig verhaal vinden macro, ik ben nog hard aan het studeren ooit worden ze net zo mooi als deze!
Joey immers.

hypselotriton orientalis

DannyS

Ik heb dSLR for dummies gekocht :D
Met macro schieten ben ik ook nog aan het kijken voor een goede 4/3 lens..die minder dan 10cm afstand kan zitten..

@Kenny:
Zoals gewoonlijk weer prachtige plaatjes!
Die witte achtergrond is toch gewoon een kwestie van de dieren in een 'studio' zetten? Ik vind het een zeer apart effect hebben.

Kenny

Eigelijk gewoon m'n witte tekentafel en witte maquette cadapac die ik overheb van m'n studies  ;D
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

naeff002

Heel mooie dieren, schitterend.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Steven DC

Zulke foto's vind ik echt beestig!

Monique

Heel mooi! Ga dat toch ook eens uitproberen alhoewel ik niet zo'n proffessionele camera heb en een niet al te kleurrijk bruin diertje ;D
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

StijnH

zo die foto's zijn mooi geworden! 
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus