Nieuw Terrarium.

aron545

ik had pur gespoten dik 12 uur laten uitharden/uitzetten maar het werd niet groter vandaag een andere fles gehaald en gespoten maar ook geen goed resultaat weet iemand waar de fout zit ?

aron545

Ik ben zo dom geweest om het niet nat te maken dat was dan altijd mijn fout maar ik heb er nu een extra laag pur gedaan en nu is alles goed.
Ik ga zo dadelijk foto's maken en ik probeer ze vandaag nog te posten . Morgen ga ik het pur bijwerken.
Ook zal ik daar natuurlijk foto's van posten.

Marielle

Laat het goed drogen, want anders zit je in dat vieze half uitgeharde spul/smurrie te snijden......Ik heb 3 dagen gewacht met het bewerken van pur, toen was het in ieder geval goed uitgehard.

aron545

o oké ik heb al met een satéprikker in de grotere stukken gestoken en daar binnen in was het al goed.
Wel ga ik nu de beloofde foto's posten. Bij de lampenkap ga ik de pur weg halen omdat ik nu een beter idee heb voor de lampenkap om dat een beetje op een stuk rots te laten lijken.

aron545

Even een vraag zou ik bij het grond niveau 50x50 meer dan 5 cynops orientalis kunnen houden?
Als dat kan dan zou ik graag willen weten wie er nk heeft?
Want ik wil dan nooit meer de fout maken om het in een dierenwinkel te kopen.

joost.v.wijk

Dat kan prima. Ik zou er ook niet meer doen dan 5.Qua aanbod moet je denk ik nog even geduld hebben. Bij de meeste die er mee kweken, zijn het nog larven. Met 2-3 maand zijn er vast wel genoeg juvenielen voorradig.

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

aron545

Citaat van: joost.v.wijk op mei 08, 2010, 09:17:34 PM
Dat kan prima. Ik zou er ook niet meer doen dan 5.Qua aanbod moet je denk ik nog even geduld hebben. Bij de meeste die er mee kweken, zijn het nog larven. Met 2-3 maand zijn er vast wel genoeg juvenielen voorradig.
Oké dan doe ik dat niet.

aron545

Ik heb nieuwe foto's ;D.
Daarom deel ik ze met jullie.