Jaarlijkse salamander landdag Tilburg, wie komt er ook?

robkeulers

Vercnocke Redgy

ik zal er ook zijn samen met huy tot zondag dan en maak er een leuk weekend van .groetjes en tot in Tilburg

kirsipu

Ik zal er zijn, samen met mijn neef. En dit keer komen we wel op de groepsfoto  ;D
Greetz Jan

Harry

En Natuurlijk ben ik er ook. Het is hard werken deze week om de schuur af te krijgen. Nog een paar likjes verf, 1 stelling ophalen en de eerste bakken zijn al ingericht. Als het goed is ga ik met heel wat nieuwe dieren naar huis en een splinternieuw salamanderverblijf, waar alleen stellingen staan met salamanders.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

joost.v.wijk

Ik neem mee naar de landdag: Ongeveer 15-16 kg caviar-grind (bruin). Is ideaal voor Axolotls (behalve voor de kleinere), daar dit klein en rond is, en dus geen gevaar is voor verstopping en/of beschadigen bij inslikken.

Eventueel wat C. e. popei en C. e. ensicauda en C. orientalis (ik neem alleen mee wat vooraf gereserveerd wordt).

Verder heb ik nog wat tempex dozen, misschien dat ik hier iemand blij mee kan maken?

Ook neem ik Stijn H. weer mee; ik heb hem vorig jaar geprobeerd te slijten, tevergeefs. Probeer het dus weer opnieuw  ;D ;D ;D

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

joost.v.wijk

Ook neem ik enkele bakken springstaartkweken mee. Heb er helaas niet erg veel, ivm de warme zomer (merendeel is kapot gegaan).
Bij belangstelling is het misschien verstandig om wat te reserveren.

H. orientalis
L. laoensis

David en Sofie

Ik zal er ook zijn en kijk er al naar uit!
Moest er iemand een portie tropische witte pissebedden en enchytreeën hebben om een kweekje op te starten, zou dat heel leuk zijn  :)

David

petro pees

Voor de liefhebbers kan ik Cynops chengonensis meebrengen(dan graag pbtje!)
Na de ramp met de kweek van 2008 houdt ik alle T.shanjings bij me.
Ik heb eventueel ook nog een bak wormen.
Tylototriton Shanjing

robkeulers

Dus...

Wie treffen we zeker aan? (in volgorde van plaatsen post)

Rob
Danny
Coen
Monique
Kenny
Joost
Stijn
Kevin
Petro + Zoon
Steven
Persephone (nog niet zeker)
Joey
Niels (Alphamale)
André
Jari + vader + oom
Sergé
Redgy
Jan (Kirsipu) + neef
Harry
David (en Sofie?)

Dit zijn dus de actieve forumgebruikers die zich gemeld hebben. Daarnaast komen nog mensen die niet actief zijn op het forum, óf niet hebben geplaatst dat ze komen, en dat zijn er ook nog wel wat.

Vorig jaar waren er ongeveer 50 aanwezigen (weet het eigenlijk niet meer precies).

Jullie begrijpen natuurlijk dat dit berichtje eigenlijk puur en alleen bedoeld is om nogmaals de aandacht op de landdag te verstigen he?  ;)

Coen Deurloo

Citaat van: petro pees op september 01, 2010, 05:30:24 PM
Voor de liefhebbers kan ik Cynops chengonensis meebrengen(dan graag pbtje!)
Na de ramp met de kweek van 2008 houdt ik alle T.shanjings bij me.
Ik heb eventueel ook nog een bak wormen.

Hoe groot zijn die wormen Petro? Ik zoek eigenlijk nog mini wormpjes (eetbaar voor kleinere soorten) ;)

Kenny

Wie treffen we zeker aan? (in volgorde van plaatsen post)

Rob
Danny
Coen
Monique
Kenny
Joost
Stijn
Kevin
Petro + zoon
Steven
Persephone (nog niet zeker)
Joey
Niels (Alphamale)
André
Jari + vader + oom
Sergé
Redgy
Jan (Kirsipu) + neef
Harry
David (en Sofie?)
Heinz
Julien
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

bart

joost.v.wijk

Citaat van: joost.v.wijk op augustus 31, 2010, 07:46:20 PM
Ik neem mee naar de landdag: Ongeveer 15-16 kg caviar-grind (bruin). Is ideaal voor Axolotls (behalve voor de kleinere), daar dit klein en rond is, en dus geen gevaar is voor verstopping en/of beschadigen bij inslikken.

Eventueel wat C. e. popei en C. e. ensicauda en C. orientalis (ik neem alleen mee wat vooraf gereserveerd wordt).

Verder heb ik nog wat tempex dozen, misschien dat ik hier iemand blij mee kan maken?

Ook neem ik Stijn H. weer mee; ik heb hem vorig jaar geprobeerd te slijten, tevergeefs. Probeer het dus weer opnieuw  ;D ;D ;D

Ik heb nog steeds enkele C. e. ensicauda (6,50 per stuk)
Nog 5 C. e. popei (5,- per stuk)
11 C. orientalis (4,- per stuk)
Springstaartjes (5,- per bak)
Caviar-grind dik 15 kg.  (voor een tientje ofzo)
Een aantal tempex dozen (free)

voor op de landdag a.s. zondag!!!

H. orientalis
L. laoensis

joost.v.wijk

H. orientalis
L. laoensis

Stijn

En voor de geinteresseerden kan ik enkele kweekaanzetjes bonenkevers - erwtenluis - kleine wasmot en graankalander meebrengen.

2 Euro per stuk - 3 voor 5 Euro

Beperkte voorraad - enkel gereserveerde bestellingen neem ik mee. Reactie graag per e-mail of PB

mvg

Stijn