Wat vragen ?

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Morrison

Citaat van: Alathariel op november 04, 2010, 07:22:21 AM
Als ik dit allemaal zo lees is de mijne echt miniscuul :o . Ik heb 'm gekocht in juni 2008 als heel klein dingetje van iets van 3 cm, we zijn nu dus 2,5 jaar verder en hij is nu een centimeter of 13 denk ik. Doe blijkbaar iets heel erg fout dan ??? .

Ik heb er 3 uit hetzelfde 'nestje'. Ik voerde ze allemaal evenveel, maar toch is er 1 nu uiteindelijk 18 cm, de andere 15 en de grootste zit nu al op 20,5 cm... Blijkbaar is het ook per axo verschillend.

Salasander

Citaat van: Daniel Sylla op november 03, 2010, 08:04:31 PM
Zoude jullie foto's van jullie bak + axolotls zetten ?

Bedankt alvast.

Mijn bak:
http://salasander.webs.com/fotos.htm

Ik zal misschien vanavond een recentere foto plaatsen.

alphamale

Ik heb er twee in een bak van een meter lang. Ik voer ze iedere dag. Ik geef ze niet alleen wormen, maar ook andere voederdieren. Dit kunnen sprinkhanen of krekels zijn, maar af en toe krijgen ze ook een in het wild vergaarde spin of naaktslak. Daarbij zorg ik dat er altijd watervlooien uit eigen kweek in de bak zwemmen, zodat ze nog wat tussendoor kunnen vreten. Ik heb ze nog geen half jaar en ze zijn langer dan 10 centimeter. Ik heb als tip meegekregen dat de groei sneller gaat als ze voldoende eten hebben en als ze in een grote bak verblijven.

sannie

mooie bak sander! mag ik weten hoe groot die is?
ik heb nu een bak van 60x30 en ben aan het sparen om er 1 van minimaal 1 meter te laten maken!
mijn axolotl is nog maar net 11 cm dus dat moet kunnen toch? (hoop dat ik volgende maand de bak kan laten maken dus ze zit niet te lang te klein als dit het geval is)

Michiel Voermans

60x30 is nu nog niet klein, maar inderdaad als ze steeds groter worden dan stijgt de ''vraag'' naar een ruimere bak. Goed dat je je daar al op hebt voorbereidt.

sannie

daar ben ik blij om dat het niet te klein is!
en ja ik wil er graag 1 laten maken van 1,20 bij 40 maar dat is ook een leuke kosten post :P
hard sparen en hopelijk voor de kerst binnen ^^