Hamm 11-9-10

naeff002

Zaterdag is er weer een beurs in Hamm. Om 7 uur vertrekken zodat ik er om half 10 ben. Wie zou ik daar eventueel tegen kunnen komen in de volle drukte.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

DannyS

Helaas kan ik niet.
Ik ben trouwens op zoek naar iemand die naar Hamm gaat die voor mij een paar dieren kan ophalen.
Iemand in de buurt van Leiden die gaat?

naeff002

Ik weet niet of die dieren al betaald zijn of dat het nog moet gebeuren. Ik woon in Amstelveen, als ze al betaald zijn en er niemand dichter in de buurt van Leiden woont die er naar toe gaat (ik woon op +- een half uur rijden) wil ik ze wel voor je meenemen.
Kevin Naeff

Harry

Ik ga er ook heen mijn strauchii's ophalen
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

DannyS

Na wat mailen met Katharina hebben we besloten om te wachten met mijn N. s. barani, omdat ze nog niet gemetamorphoseerd zijn. Ze vindt het risico erg hoog om ze zo te vervoeren. Over een paar weken zullen ze zover zijn.
Kevin, in ieder geval bedankt voor het aanbod om ze op te halen voor mij!

naeff002

Heeft ze ook tegen mij gezegt. In december kan ik de barani ophalen in Hamm. De strauchii strauchii heeft ze kunnen regelen bij een vriend van haar, als het goed is tenminste.
Kevin Naeff

Harry

Ik zal er ook zijn er zijn
kijk eens op:http://www.terraristikahamm.de/index.php?option=com_marketplace&page=show_category&catid=11&Itemid=67&lang=de

Je kunt in Hamm de volgende soorten verwachten:
(na wat speurwerk van mij)
Ambystoma gracile
Ambystoma opacum
Ambystoma tigrinum
Amystoma talpoideum
Ambystoma t.marvortium
Cynops cyanurus
Cynops pyrhogaster
Hynobius tokyoensis
Neurergus kaiseri
Plethodon glutinosus
Pseudobranchus striatus
Pleurodeles waltl
Siren intermedia
Tylototriton spec. nov. (kweichowensis ondersoort groot)
axolotls
Pseudotriton ruber
Neurergus kaiserii
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

naeff002

Kaiserii staat er 2 keer in. Die verkopen ze daar met een onofficieel fotodocument. Het dier gefotografeerd van boven en onderkant
Kevin Naeff

robkeulers

Dit is de verkooplijst van het tropenparadies, aangevuld met een andere bedrijf en 2 hobbykwekers.

De afspraak is dat we geen commerciƫle bedrijven op het forum zetten. De vereniging wil geen reclame maken voor commerciƫle bedrijven. Daarbij is het merendeel van de dieren die hier te koop staat wildvang, en dat willen we als vereniging niet promoten.

De lijst staat er nu toch, dus ik zal hem niet verwijderen, maar zet de verkooplijst van het tropenparadies in de toekomst niet meer op het forum aub. De mensen die gericht soorten zoeken weten de website van het tropenparadies (en hun collega's) ook zelf te vinden.

Voor iedereen die gaat, veel plezier! Laat even weten wat je gezien hebt en hoe het was, altijd leuk om te lezen.

naeff002

In de rij aan het wachten tot de beurs geopend wordt
Kevin Naeff

naeff002

Heb alles inmiddels wel gezien. Weer terug naar eigen land, ben veel bekende tegen gekomen
Kevin Naeff