NU OP ANIMALPLANET OVER DE AXOLOTL

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bouffonne

Hallo aan alle Axo liefhebbers
Op het moment op Animal planet is en special over de wilde Axo

Groetjes Silvia


Morrison

Heb ik 'm al die tijd willen zien, mis ik het...
Iemand enig idee waar ik 'm terug kan zien, want ik kan dat ook niet vinden.

Monique

Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

DannyS

http://www.yourdiscovery.com/tv-schedule/?type=series&country_code=NL&channel_code=APEU-H&series_id=156580

Hier kan je zien wanneer er welke aflevering is van Weird creatures (zijn allemaal geweldig!).
Zondag is de axo alweer aan de beurt.

Steven DC

Ik heb het gezien, en het is inderdaad zeer leerrijk ivm de leefomgeving van de axolotl. Wel erg triestig om te zien hoe slecht het met ze gesteld is in de natuur.

firesalamander

Voor de mensen die gemist hebben ( ik ook  :P)
12 september om 18.10 is het nog een keer

Morrison


firesalamander

Nu op animalplanet axolotl docu herhaling

Monique

Interessant, wel heel treurig hoe het met de dieren in het wild gesteld is. Goed initiatief om de dieren weer uit te zetten maar het is dus wel in een beschermde omgeving. Uiteindelijk wordt er dan niet veel gedaan aan de vervuiling van hun eigenlijke leefgebied en het probleem met de alles opvretende tilapia's is dus ook niet opgelost. Maar beter op deze manier dan geen "wilde" axo's meer.
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Morrison

Arme diertjes. Ik wist dat het daar slecht was maar niet dat het zó slecht was.... :(

Salasander

Ik heb het ook al een paar keer gezien.
Het gaat inderdaad zeer slecht met de populatie in het wild.
Die dat ze gevangen hadden op de roeibaan was wel een prachtige axolotl, de mooiste die ik al ooit heb gezien.
Die uitheemse vissen en vervuiling is zeer erg.

alphamale

Gelukkig dat die Mexicanen nog enigszins met het lot van hun dieren van doen hebben. Hopelijk leveren de kwekerijen een verschil, maar met al die goedkope kabeljauwvervangers in het water zie ik het somber in.

Alle afleveringen van Weird Creatures vind ik overigens prachtig. Jammer dat die buidelmol uiteindelijk niet door onze Nick wordt gevonden.

Salasander

Weird creatures vind ik ook 1 van de beste programma´s op animal planet, samen met dogs 101, cats 101, whale wars(niet altijd even spannend), austin stvens snakemaster...

StijnH

#14
Ik vind Weird creatures ook mooi om naar te kijken. Verder kijk ik Austin Stevens adventures, zins vandaag Venom hunter (echt een geweldig progamma). En donderdag komt Snake Crusader met Bruce George van de Snake buster (is ook een progamma van animal planet, wat ik altijd keek)
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus