Fotos van mijn Axolotls & Tijgers

naeff002

Is het niet erg zoutwater spiering te voeren aan een axo.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

A34

Vast niet.. Vlees blijft vlees. Dat heeft weining met zout te maken. Ik spoel/ontdooi ze wel ook onder kraanwater.

A34

Citaat van: joost.v.wijk op april 18, 2011, 05:14:38 PM
...is meestal Spiering.
Het zijn inderdaad spiering. Zojuist nog een zakje gekocht, want ze waren alweer bijna op.

A34

Het zijn werkelijk fotomodellen. :)

alphamale

Supermooie beesten. Ik heb ze helaas nog nooit in t echt gezien.

A34

Ze zijn nog jong en klein (rond de 10 cm )maar als ik nou moest aangeven wat het zou moeten kunnen worden zeg ik 2 mannetjes en een vrouwtje... 2 dieren ontwikkelen al iets ..de ander nauwelijks iets terwijl de dieren allemaal even groot zijn. Dit is natuurlijk nog niet met zekerheid te zeggen. maar beter zou je het niet kunnen krijgen natuurlijk!! ;D

bouffonne

en hier zijn die van mij, maar ook van Jeroen

bouffonne

En dit allemaal met mijn nieuwe camera.
Het lukt dan wel nog niet zo goed als bij Jeroen, maar het begint er dan toch op te lijken.
Trouwens ik heb duidelijk een koppel van de gold-axos

sannie

prachtig hoor!!
ik heb het dikke vermoeden dat mijn golden een man is aangezien die cloaca op het moment giga is!
gelukkig heeft hij nog geen interesse naar de dames want voor eieren heb ik op het moment geen plaats en zou dat ook wel zonde vinden om het in de bak te laten voor consumptie!
ik hoop voor je jeroen dat je een koppeltje hebt zodat je ermee kunt kweken!^^

A34

Thanks Dames!! De dieren zien er goed uit Silvia!!
Het is gewoon een kwestie van veel oefenen. En naderhand wat experimenteren met wat waardes. Ik schiet de fotos allemaal handmatig. Uit de tips van kenny die hij laatst gaf kun je ook veel leren. En wat rondneuzen op sites. Dit zijn ook maar net de 6 beste fotos uit de 25, snapte ;)

Edit: En wacht ook op fotowaardige momenten. Foto 3 silvia vind ik zeker al de goede kant op gaan!!!

bouffonne

bedankt Jeroen.
Ook dank zij jouw tip lukte het mij vanmiddag al een stuk beter.
De van foto 3 is eentje van jouw nakweek.
Zijn nu alle 6 bijna even groot, ook de kleinste heeft de rest al bijna goed ingehaald.
Eten nu al alles wat voor hun neus terecht komt
Die zijn een stuk nieuwsgieriger als de laatste 2 koppels die ik in Gemert heb gekocht.
Er zullen nu in de toekomst veel meer foto's gaan volgen en hopelijk steeds beter zo dat ik ook goede close-ups van de dieren kan gaan maken.

of topic
Hier ook iets wat ook van veel nat en water houd.

A34

In het begin dacht ik ook dit gaat me nooit lukken dat mooie plaatjes schieten. Maar naderhand wordt je zelf de automaat en niet het toestel zelf. :)

Waar ik persoonlijk ook nooit zo goed tegen kan en wat ik ook ten strenkste probeer te verkomen met fotos schieten van de diertjes is die schuintebeeld van en door het glas :-\

bouffonne

En hier mijn tijgers en cynopsjes

A34

Mooie dikke Tijgers Silvia. Alleen dat zijn geen Cynopsjes maar duidelijk Pachytriton Labiatus. ;)