Fotos van mijn Axolotls & Tijgers

A34

Eindelijk..

Hier is goed te zien waarom het zolang geduurd heeft :) :

In tegenstelling tot mijn ander vrouwtje legt dit vrouwtje ze meer in groepen. Niet alleen ik ben nu blij maar ook de rest van de axos. Dit heelaas om andere redenen. Ik heb al een flinke tros uit het water gevist om ook deze op te kweken. Dit meer uit nieuwschierigheid van de kleuren. De rest laat ik zitten en of ik bewaar wat eitjes voor Maarten.

DannyS

Gaaf :)
Mijn axo's hebben ze nooit zo op een hoopje gelegd, altijd los van elkaar. Ik ben benieuwd hoeveel ze gaat leggen :D

A34

Ik ook, :) Ik vraag me af wat de rede hiervan is. Ik denk dat het misschien aan de hoeveelheid en de groote van het vrouwtje kan liggen. Het vrouwtje is de kleinste van allen met haar +- 13 cm.

robkeulers

Ik vind vooral de bovenste 2 prachtige detailfoto's Jeroen. Met welke camera schiet je ze?

A34

Dankjewel Rob. Geen echte camera maar de HTC gsm van me vriendin. Ik stond er zelf ook versteld van. :)
Alleen opnamens zijn van iets mindere kwaliteit.

A34

Het vrouwtje is nu kapot van die 24 uur durende inspanning. Ze hangt nou nog wat aan de planten maar legt niks meer. Opvallend was dat ze in het begin trossen tegelijk legde. Maar naderhand toen de druk van de ketel was begon ze ei voor ei te leggen. Ze heeft ongeveer naar mijn schatting 120 eitjes gelegd. Ik heb een 40 tal eitjes uit het aquarium gevist. De rest wordt momenteel opgepeuzeld door de rest.

MartinS

Mooie foto's hoor, en dat voor een HTC gsm. Je hebt het hele proces wel mooi kunnen volgen zo, vast een mooie tijd!
F1 Cynops ensicauda popei (Hiji rivier N-Okinawa)
F2 Cynops ensicauda popei (Zamami eiland)
F1 Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
F1 Cynops ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hoigawa-shi, Niigata prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Kanagawa prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Mie prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hiroshima prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hyogo prefectuur)     
F1 Cynops pyrrhogaster sasayamae (Yubara, Okayama prefectuur)
CB Cynops cyanurus (Wuding, Chuxiong, Yunnan, China)
F1 Cynops fudingensis (Fuding northeastern Fujian)
WC Cynops orientalis (Hubei province, China)
CB Paramesotriton hongkongensis (Tai Tam HongKong Island )
WC/F1 Pachytriton sp.

CB Xenopus laevis albino en wildkleur

Poecilia wingei:
Campoma Rio Oro 2006, Class-N
Cumana Silverado, Class-N
Campoma Blue Star, Class-N
Campoma El Tigre, Class-N
Red Top Yellow Sword, ECS Stam Nr.: N - 98-0021
Black Bar, ECS Stam Nr.: N-98-0003
Red Chest, ECS Stam Nr.: N-98-0010

Poecilia reticulata:
Pasaje, Ecuador, 2005 Max Sparreboom
Rio Tefe, Brazilie, 1999, Hariolf Rieger
Rio picota, Colombia
Cayenne, Frans Guyana

A34

Ik zie net dat de fotoqualiteit aanzienlijk achteruit gaat. Kan dit te maken hebben met de uploadsite?

robkeulers

klopt...

Flickr.com heeft hier geen last van. Maar waarom plaats je het niet op de site zelf? Het voordeel is dat de foto's dan ook niet verloren gaat. Je ziet vaak dat die fotosites op een gegeven moment hun URL veranderen waardoor de foto's niet meer op andere sites zichtbaar zijn.

A34

Jammer..

De fotos zijn groter dan 200 Mb. Vandaar dat ik ze via deze site poste Tinypic.com . Misschien dat ik de fotos nog kan aan passen en naderhand dan via het forum post. Bedankt voor de info Rob!

robkeulers

als ze groter waren dan 200 mb was je harde schijf na 100 foto's vol. Ze zijn groter dan 200 kb, da's 100x zo klein.

In dit subboard staat al jaren als 2e bericht. Foto's plaatsen? lees dit eerst!

Daar is een handig verkleintooltje te vinden..

A34

Ohja dat is wat ik bedoel. :) En bedankt voor de link! Deze was me ontgaan.

Patrick dk

Citaat van: Rob Keulers op januari 18, 2011, 08:21:57 PM
als ze groter waren dan 200 mb was je harde schijf na 100 foto's vol. Ze zijn groter dan 200 kb, da's 100x zo klein.

In dit subboard staat al jaren als 2e bericht. Foto's plaatsen? lees dit eerst!

Daar is een handig verkleintooltje te vinden..

He Rob,   100 foto´s en dan je harde schijf vol ? Heb jij zón oude pc ?  ;)
C orientalis

A34

Rob bedoeld Fotos van 200MB wat ik verkeerd opmerkte ..Wat natuurlijk denk ik niet mogelijk is. Dan zit je op 20000MB is 20 GB... Beetje veel :) Maar Mijn laptopje heeft 283 GB opslagruimte. ;D

Patrick dk

Hi Jeroen,

Ik begreep dat jij er ook naast zat met je 200 mb , dus daarom grapte ik naar Rob dat hij waarschijnlijk ook een rekenfoutje maakte .... ;)
C orientalis