Fotos van mijn Axolotls & Tijgers

A34

De larven zijn vandaag overgestapt op diepvries rode mug. Maar helaas lijken de eitjes van de albino niet allemaal bevrucht raar genoeg. Ik schat dat 10 procent uitkomt. (De marmer eitjes zijn wel bevrucht.)

Michiel Voermans

Wat een wiskundig hoogstandje hier :P
Complimenten voor je aquarium, echt heel leuk ingericht!
Ik zie ook dat je een stuk kienhout boven het auarium hebt uit laten steken, komen ze ook af en toe boven of zijn dat ook gewoon fabeltjes?

Salasander

Mooi aquarium, mooi ingericht en mooie axolotls ook.
Leuk dat je verschillende kleuren hebt in 1 legsel. Bij mij zijn het telkens bruine jongen (ouders: wit vrouwtje, goud mannetje en zwart mannetje)
Welke kleuren van axolotls heb je zitten?

A34

Citaat van: Michiel Voermans op januari 28, 2011, 03:15:54 PM
Wat een wiskundig hoogstandje hier :P
Complimenten voor je aquarium, echt heel leuk ingericht!
Ik zie ook dat je een stuk kienhout boven het auarium hebt uit laten steken, komen ze ook af en toe boven of zijn dat ook gewoon fabeltjes?

Dank jullie voor de complumenten.:)
Jammer dat de kwaliteit niet meer zo goed is, hier moet ik nog wat aan doen.

Axos komen niet boven water tenzij ze de Metamorfose ondergaan. Dit komt niet vaak voor maar is wel te stimuleren.

.
Citaat van: Sander Bauwens op januari 28, 2011, 03:47:06 PM
Mooi aquarium, mooi ingericht en mooie axolotls ook.
Leuk dat je verschillende kleuren hebt in 1 legsel. Bij mij zijn het telkens bruine jongen (ouders: wit vrouwtje, goud mannetje en zwart mannetje)
Welke kleuren van axolotls heb je zitten?

Ik heb nu alleen nog maar een leucistic, een albino en twee Wildkleur. In de toekomst hoop ik nog wat meerdere kleuren te gaan houden. Deze komen dan allemaal in een heel groot aquarium in de woonkamer.

A34

StijnH

Haha moet je ze op de 2e foto zien zitten ;D  Gave dieren en foto's!
Cynops ensicauda popei
Hypselotriton cyanurus
Lissotriton italicus
Lissotriton montandoni
Ommatotriton o. ophryticus
Pleurodeles waltl
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus ivanbureschi
Triturus macedonicus
Triturus marmoratus
Triturus pygmaeus

A34

Thnx Stijn. Zodra ik de deur open maak komen ze al uit hun holletjes gekropen. En als ik langs kom gelopen staan ze me aan te gluuren, en wandelen ze me achterna in hun bakkie. Als het om eten gaat kun je maar beter de pincet pakken. ;D  Het zijn hele aparte dieren!

Monique

Wat een mooie, leuke dieren! Ik vind tijgers er op de een of andere manier ook grappig uitzien.  :D
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

Hugo

Die A. mavortium's blijven er toch altijd erg gaaf uitzien! :)

A34

Ik hoop ze ooit eens te kweken in de toekomst.. Ik denk dat het met 2 niet gauw gaat lukken maar ik probeer het volgend jaar gewoon eens..Verlopig even goed vetmesten voor de winter.;D  Ik hoop ook dit jaar nog een aantal Mavortium larven over te nemen en op te kweken.

Kenny

Prachtige dieren  Jeroen! Leuke foto's
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

Pammie

Mooie foto's Jeroen, mooie diertjes, jemig kijkend naar alle foto's hier begint het te jeuken om aan nog meer bakken to beginnen ;D

sannie

echt super mooi jeroen!
ze zijn echt prachtig!

A34

Nou gaan we niet overdrijven he dames. ;D Maar bedankt voor de leuke reacties iedereen!!!