19 november 2011 huiskamerbijeenkomst Beek-Ubbergen Bij Eric Peeters

robkeulers

Nadere informatie volgt.

joost.v.wijk

C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

naeff002

Het is inderdaad al heel snel. Helaas moet ik zeggen dat ik al niet kan in verband met cursus verplichtingen die dag.
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

Niels D

Ik ga het ook niet redden, hoewel ik er graag bij had willen zijn. Ik heb begrepen dat Eric een hele mooie verzameling heeft.
Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

DannyS

Ik doe mijn best om er ook te zijn. Ik ben helaas nog steeds afhankelijk van vervoer.

naeff002

je moet eerst maar eens kijken of het wel door gaat. Er is nog geen verdere info en het is al kort dag.
Kevin Naeff

DannyS

Het gaat zeker wel door. Dat er hier niets staat komt omdat de moderators het waarschijnlijk zijn vergeten.
De datum en locatie staan vast.

Niels D

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl

naeff002

Hoop dan dat Eric het niet ook vergeten is. Zou wel humor zijn als er ineens een heleboel mensen voor zijn deur staan en hij weet van niks.
Kevin Naeff

DannyS

Het komt allemaal goed, ga daar maar van uit.
Als het goed is hebben jullie gisteren allemaal een mail gehad met wat nadere informatie.

naeff002

Klopt
Ik wil er zeker een keer langs gaan. Maar zaterdag zal dus niet lukken
Kevin Naeff

sannie

ik ben er iig niet bij aangezien ik net uit het ziekenhuis kom en ze mijn blinde darm wilde hebben van me....
iig de rest veel plezier!!!

bouffonne

Citaat van: sannie op november 15, 2011, 06:17:34 PM
ik ben er iig niet bij aangezien ik net uit het ziekenhuis kom en ze mijn blinde darm wilde hebben van me....
iig de rest veel plezier!!!

he sannie, je zegt wilde hebben, dus hij is er nog niet uitgehaald?

naeff002

wilde is verleden tijd. Nu hebben ze hem dus en is er geen kwestie van willen. Vermoed dat die er dus wel al uitgehaald is
Kevin Naeff