een verandering in de bak (paringsdans???)

yipee-ki-yay

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist 2 albino's bij Jeroen opgehaald en bij mijn 8 wildkleur gezet. Eigenlijk was het altijd rustig in de bak maar een kwartier/ half uur nadat ik de witte erbij zette gingen ze allemaal om elkaar heen draaien en elkaar besnuffelen. Alsof er een soort sexuele lucht vrij kwam. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Het is geen aggressiviteit ofzo want ze happen niet naar elkaar. Ze draaien niet alleen om de albino's heen maar ook de wildkleur samen. Mooi om te zien!

Gr, Maarten

DannyS

Ik kan mij herinneren dat mijn mannetje helemaal uit z'n dak ging toen ik het vrouwtje erbij deed.. een dag daarna lagen er kilo's eitjes.

A34

Vaak voor een vrouwtje gaat leggen worden worden ze hier ook altijd wild. Ze kunnen dit vermoedelijk ruiken. Ook dan zie ik bij de mannetjes een behoorlijke cloaca.

Het wit vrouwtje was tamelijk dik de laatste tijd. Maar ik vermoed geen eieren. Maarten vertelde me in een PM dat het mannetje vandaag ook een behoorlijke cloaca had die open stond. Een beetje sexueel opgewonden, vast omdat beide vanaf gister in een klein doosje hebben gezeten.:) Ik denk dat deze geur voor de axos van Maarten nieuw was. En er zelf ook een beetje van opgewonde raakten.