DGHT-AG Urodela vom 14.10.-16.10.2011, Gersfeld!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kenny

Citaat van: Danny Stammers op september 07, 2011, 04:24:05 PM
Ik ga ook m'n best doen om te komen.. moet er nog iets gereserveerd worden oid?

Een kamer om in te slapen mss? Tenzij je echt hardcore gaat en een tentje opzet... ;)
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

naeff002

het gaat voor mij hoogst waarschijnlijk niet lukken om te komen. Ik heb in die maand iedere zaterdag cursus die ik moet volgen
Kevin Naeff

Tylototriton, Ommatotriton, Triturus, Neurergus

DannyS

Citaat van: Kenny op september 07, 2011, 04:40:31 PM
Citaat van: Danny Stammers op september 07, 2011, 04:24:05 PM
Ik ga ook m'n best doen om te komen.. moet er nog iets gereserveerd worden oid?

Een kamer om in te slapen mss? Tenzij je echt hardcore gaat en een tentje opzet... ;)
Haha!
Ik heb niets tegen camperen, maar half oktober gaat me wat ver :D
Weet iemand een leuk (niet té prijzig) hotelletje?
Misschien wel leuk om met z'n allen in de buurt te zitten.

alphamale

Ik kom enkel voor de gezelligheid, want ik heb voorlopig voldoende dieren. We hebben nu nog 3 bakken gereserveerd voor dieren die we in de toekomst willen houden, maar dat is voor de toekomst. Zondag was voor mij de makkelijkste dag om te regelen, vandaar. Ik begrijp nu dat deze dag niet echt de moeite is, dus ik ga wat anders proberen. Helaas moet ik vaak in het weekend werken....

joost.v.wijk

Citaat van: Niels D op september 07, 2011, 09:48:13 PM
Ik kom enkel voor de gezelligheid,

Dan moet je echt vrijdagavond en zaterdagavond van de partij zijn (in het plaatselijke stamkroegje  ;D)


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alphamale

Ga mijn best doen. Bier klinkt mij altijd goed in de oren, laat staan bier en slap ouwehoeren (Brabants waarschijnlijk) over glibbers!

alphamale

Hé Danny. Ik blijf de vrijdag- op de zaterdag overnachten in Duitsland. Misschien dat we samen een mooi plekje kunnen zoeken.

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

DannyS

Citaat van: Niels D op september 07, 2011, 11:00:18 PM
Hé Danny. Ik blijf de vrijdag- op de zaterdag overnachten in Duitsland. Misschien dat we samen een mooi plekje kunnen zoeken.
Klinkt prima.. heb je ook nog plek in de auto? :p

robkeulers

Er waren inmiddels 2 topics ontstaan over Gersfeld, deze zijn nu bij elkaar gevoegd.

Ik vrees dat Sonne vrij vol zal zitten. Mocht nog iemand een ander (iets verder afgelegen hotel maar lekker eten en spotgoedkoop) zoeken, laat het me maar ff weten.

alphamale

Citaat van: Danny Stammers op september 08, 2011, 06:52:51 AM
Citaat van: Niels D op september 07, 2011, 11:00:18 PM
Hé Danny. Ik blijf de vrijdag- op de zaterdag overnachten in Duitsland. Misschien dat we samen een mooi plekje kunnen zoeken.
Klinkt prima.. heb je ook nog plek in de auto? :p

Uiteraard! Ik ga zaterdagmorgen wel weer terug helaas. Met de heenreis heb je bij deze geregeld.  :)

robkeulers

Ik vind het leuk dat jullie komen, maar als je op zaterdag ochtend weer weg moet vraag ik me af of het de reis dan wel waard is.  Vanuit Tilburg gezien is het 474 km rijden, 4,5 uur dus, zonder pauze. Maar goed, da's natuurlijk hoeveel het je waard is om te komen.

Als je komt, kun je beter gewoon het hele weekend meepikken denk ik.


alphamale

Ik weet het, maar ik kom echt niet van mijn dienst van zaterdag af. Ik denk dat ik de vrijdag wel vrij zou kunnen krijgen. Ik kan dan zaterdag nog wel wat meepakken, daar ik pas 's avonds moet werken (20.00 uur). Het is krap aan, maar ik heb toch niets beters te doen......

DannyS

Je voelt ook geen hoestje opkomen waar de enige hulp in Gersfeld te vinden is? :p

Als ik de heenweg meekan ben ik al blij, de terugweg regel ik dan wel.. desnoods ga ik bij Joost aan de trekhaak hangen.. (die heb je toch wel?)

robkeulers

We zitten met 5 in een auto, dus dat wordt krap. Heb je al uitgezocht of het überhaupt met OV te doen is?