DGHT-AG Urodela vom 14.10.-16.10.2011, Gersfeld!

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joost.v.wijk

Citaat van: Danny Stammers op september 08, 2011, 12:59:01 PM
desnoods ga ik bij Joost aan de trekhaak hangen.. (die heb je toch wel?)

Sterker nog: Ik heb nog niet eens een auto  ;)


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

DannyS

Met OV is het te doen.. is wel ff plannen en reserveren. Ik moet dan met de trein naar Frankfurt, van daar met de ICE naar Amsterdam. Ben ik zo'n 6.5 uur onderweg..
Het blijft een kolere eind, maar dat is het met de auto ook.

Kenny

6.5 met de trein? Valt mee idd, dat is amper een kleine 2uur meer dan met de wagen, mag je natuurlijk geen verbinding missen... ;D. Maarreuh kost natuurlijk bakken geld zo'n treintrip tot ginds.

Toen ik nog een Duits liefje had nam ik het vliegtuig (Easyjet)...dat kwam me VEEL goedkoper uit dan de trein en bespaarde me ook veel tijd.
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

alphamale

Citaat van: Danny Stammers op september 08, 2011, 12:59:01 PM
Je voelt ook geen hoestje opkomen waar de enige hulp in Gersfeld te vinden is? :p

Nee helaas. Misschien wat dwarszittende lucht.  :P

MartinS

Als ik dat programma zo zie krijg ik al spijt besloten te hebben dit jaar niet te gaan.
Volgend jaar moet ik zeker ook gaan, misschien kunnen we dan met z'n allen een hotel afhuren (inclusief bar!)  ;D
F1 Cynops ensicauda popei (Hiji rivier N-Okinawa)
F2 Cynops ensicauda popei (Zamami eiland)
F1 Cynops ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
F1 Cynops ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hoigawa-shi, Niigata prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Kanagawa prefectuur)
F2 Cynops pyrrhogaster (Mie prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hiroshima prefectuur)
F1 Cynops pyrrhogaster (Hyogo prefectuur)     
F1 Cynops pyrrhogaster sasayamae (Yubara, Okayama prefectuur)
CB Cynops cyanurus (Wuding, Chuxiong, Yunnan, China)
F1 Cynops fudingensis (Fuding northeastern Fujian)
WC Cynops orientalis (Hubei province, China)
CB Paramesotriton hongkongensis (Tai Tam HongKong Island )
WC/F1 Pachytriton sp.

CB Xenopus laevis albino en wildkleur

Poecilia wingei:
Campoma Rio Oro 2006, Class-N
Cumana Silverado, Class-N
Campoma Blue Star, Class-N
Campoma El Tigre, Class-N
Red Top Yellow Sword, ECS Stam Nr.: N - 98-0021
Black Bar, ECS Stam Nr.: N-98-0003
Red Chest, ECS Stam Nr.: N-98-0010

Poecilia reticulata:
Pasaje, Ecuador, 2005 Max Sparreboom
Rio Tefe, Brazilie, 1999, Hariolf Rieger
Rio picota, Colombia
Cayenne, Frans Guyana

DannyS

Citaat van: Kenny op september 08, 2011, 06:14:28 PM
6.5 met de trein? Valt mee idd, dat is amper een kleine 2uur meer dan met de wagen, mag je natuurlijk geen verbinding missen... ;D. Maarreuh kost natuurlijk bakken geld zo'n treintrip tot ginds.

Toen ik nog een Duits liefje had nam ik het vliegtuig (Easyjet)...dat kwam me VEEL goedkoper uit dan de trein en bespaarde me ook veel tijd.
Ik zal eens kijken. Lijkt me ook wel gaaf :D

Ik geloof dat je van amsterdam - frankfurt zo'n 40 euro kwijt bent met de trein denk ik..

DannyS

Nog ff opgezocht, met de trein is een retourtje Schiphol - Frankfurt 120 euro, met de KLM is het 129 euro voor een retourtje.

Met de trein benik zo'n 5.5-6 uur onderweg, met het vliegtuig zo'n 1 uur :D

M.a.w. Ik ga lekker vliegen :D

robkeulers

Je bent gedreven om te gaan, da's wel cool om te zien Danny!

Hoe ga je de laatste pak-'m-beet 125 kilometer afleggen dan vanuit Frankfurt naar Gersfeld?
Het is daar voor mijn beleving op het eind van de wereld linksaf, dus zoek ff goed uit hoe je deze afstand dan aflegt.

joost.v.wijk

Citaat van: Rob Keulers op september 09, 2011, 09:44:02 AM
Je bent gedreven om te gaan, da's wel cool om te zien Danny!

Hoe ga je de laatste pak-'m-beet 125 kilometer afleggen dan vanuit Frankfurt naar Gersfeld?
Het is daar voor mijn beleving op het eind van de wereld linksaf, dus zoek ff goed uit hoe je deze afstand dan aflegt.

Gersfeld is idd in the middle of nowhere.


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

alphamale

Helaas zit het er voor mij echt niet meer in. Vrijdag moet ik blijven werken en mijn avonddienst van zaterdag is een ochtenddienst geworden. Voor volgend jaar gaan Kimmy en ik iig vrij vragen.

robkeulers

Citaat van: Niels D op september 09, 2011, 10:03:37 AM
Helaas zit het er voor mij echt niet meer in. Vrijdag moet ik blijven werken en mijn avonddienst van zaterdag is een ochtenddienst geworden. Voor volgend jaar gaan Kimmy en ik iig vrij vragen.

Ik zal direct na Gersfeld de data van volgend jaar weer publiceren hier op het forum, kun je het alvast inplannen inderdaad!

Kenny

Citaat van: joost.v.wijk op september 09, 2011, 09:56:32 AM
Gersfeld is idd in the middle of nowhere.

Feit MAAR er is wel een treinstation (Gersfeld-Rhön) waar je via Frankfurt waarschijnlijk wel geraakt op een uurtje of 2  ;).
De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.

alphamale

Citaat van: Rob Keulers op september 09, 2011, 10:38:45 AM
Ik zal direct na Gersfeld de data van volgend jaar weer publiceren hier op het forum, kun je het alvast inplannen inderdaad!

Dat zou hartstikke mooi zijn! Bedankt Rob.

DannyS

Citaat van: Kenny op september 09, 2011, 10:46:01 AM
Citaat van: joost.v.wijk op september 09, 2011, 09:56:32 AM
Gersfeld is idd in the middle of nowhere.

Feit MAAR er is wel een treinstation (Gersfeld-Rhön) waar je via Frankfurt waarschijnlijk wel geraakt op een uurtje of 2  ;).
Dat klopt. tussen de 1:45 en 2:15 :D Dat is een stukkie van nix. Even overstappen in Fulda en dan rechtstreeks naar Gersfeld.

Ik zag erg tegen de treinreis van 6.5uur op, dus het vliegtuig is een geniale optie.

Kenny

De salamandervereniging promoot het gebruik van je eigen (voor)naam op het forum, nicknames zien we minder graag.