DGHT-AG Urodela vom 14.10.-16.10.2011, Gersfeld!

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

robkeulers

Ik ben stiekem wel benieuwd hoe lang je nou kwijt bent met boardingtijd enzo, kun je na afloop je bevindingen eens plaatsen hier Danny?

DannyS

Dat zal ik zeker doen!
Ik ga van het weekend in ieder geval alvast de vlucht boeken en een hotel reserveren, dan kan dat niet meer mis.

DannyS


DannyS


robkeulers

De suggestie die ik heb ligt op enkele minuten rijden van Gersfeld, niet handig voor jou dus.

Bij Krone-Post heb ik wel een aantal keer gegeten. Dat is zo'n echt Schnitzelparadijs met veel vlees en friet voor relatief weinig. Een echt Duits familiehotel/restaurant. Lijkt me geen verkeerde keuze in elk geval. 

DannyS

Dat klinkt al mooi :)

De overnachting kost ook maar 37 euro per nacht, dus dat is echt niets.
Hopelijk hebben ze nog plek.

alphamale

Danny was al overtuigd toen hij het woord "Schnitzel" las.

DannyS

#52
Een goedkope grote duitse schnitzel gaat er altijd wel in :D
Al zijn die duitsers meestal wel gul met het vlees.

Edit: krijg net een mail, ze zitten vol...
Volgende maar ff opzoeken.

Edit 2: Plekje geboekt.
Pension Panorama

sebas2000

Hoi Gersfeld-gangers. Helaas kan ik zelf niet naar Gersfeld in Oktober, maar zou één van jullie bereid willen zijn om voor mij wat salamanders mee te nemen daar vandaan. Ik heb bij een Duitser een aantal leuke salamanders gekocht en om het transport zo goed mogelijk te laten verlopen, hoopte ik op iemand die daarheen gaat vanuit Nederland. Wie kan mij helpen?

joost.v.wijk

Dat moet vast wel lukken. Ik denk dat je het liefst iemand hebt uit de buurt van Papendrecht?
Wat voor salamandertjes krijg je? nee, ik ben niet nieuwsgierig, maar wil wel graag vanalles weten  :P


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

sebas2000

Het maakt mij niet uit wie ze meeneemt voor me. Ik ben allang blij als iemand ze wilt meenemen. Afstanden binnen Nederland en Belgie spelen voor mij geen rol. Voor mijn werk rijd ik door heel Nederland, dus ben ik wel wat gewend. Ik zit vaak in Drente, Friesland en Groningen en Limburg (en dat is soms 3 uur heen en 3 uur terug), dus zelfs die provincies zijn geen probleem voor mij om de sallies op te halen.

Ik krijg Salamandra Algira tingitana - Jebel Musa.

A34

Citaat van: sebas2000 op september 22, 2011, 06:35:45 PM
Ik krijg Salamandra Algira tingitana - Jebel Musa.

Die zijn toch ook van een Nederlander, niet?

joost.v.wijk

Ik zou ze best voor je mee willen nemen, maar naast m'n bijna 18 jaar salamanders houden, heb ik totaal geen ervaring met Salamandra-soorten  :D Geen idee of dit dan wel verstandig is... :-\


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

A34

Citaat van: joost.v.wijk op september 22, 2011, 08:08:10 PM
Ik zou ze best voor je mee willen nemen, maar naast m'n bijna 18 jaar salamanders houden, heb ik totaal geen ervaring met Salamandra-soorten  :D Geen idee of dit dan wel verstandig is... :-\

Een bakkie met gaatjes en flink wat vochtig mos is prima voor een langere tijd.

DannyS

Schiet me ineens te binnen: Moet/kan je van te voren nog kaartjes kopen oid?