Foruminhoud, onzinposts

rob

19-6-07

Beste forumleden,

De laatste dagen worden er allerlei posts op het forum geslingerd waarin bewust de spot wordt gedreven met onze mooie hobby, met daarbij de meest vreemdsoortige vragen die in eerste instantie misschien lijken alsof ze serieus zijn, maar het blijken onzinverhalen te zijn.

Ik wil jullie met klem vragen, reageer niet meer op deze lui, maar meld het meteen aan de admins. Door (al dan niet) serieus te reageren op deze lui houden we het probleem zelf in stand, en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Het is ook prima als er een keer een grapje op het forum terecht komt, maar let er op dat het forum bedoeld is voor serieuze aspecten met betrekking tot onze salamanderhobby...

Met andere woorden,

hou dit forum schoon en leuk voor iedereen!

bedankt,
Rob

keliam

Ik sluit me bij Rob aan. Zo blijft de sfeer ook prettig op dit forum.

Groeten,

Saskia

Coen Deurloo

Goede statement Rob, zoals hier beschreven beslist het Caudata.nl team over de relevantie van posts, meld twijfelachtige gevallen dus direct!

Coen Deurloo

Citaat van: richard woest op oktober 28, 2007, 09:28:35 AM
ik ben het nog niet tegen gekomen maar ik ben het er wel me eens

Die berichten worden dan ook verwijderd...

Joey Immers

ja lijkt mijn een goed idee.

ik zal er op letten.
Joey immers.

hypselotriton orientalis

Coen Deurloo

Ik vind het vervelend om te zeggen, maar ik merk dat het niveau weer daalt. Veel mensen storen zich hier aan, en dus zal hier ook wat meer op gelet worden. Er is natuurlijk niets mis met een grapje of opbeurende tekst hier en daar, maar het forum moet voornamelijk informatief zijn.

Probeer het dus informatief én gezellig te houden.