eigen axolotls

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Danube_

hooi

IVM mijn eindwerk heb ik nu zelf axolotls, deze zijn vrijdag uit hun eitje gekomen.
maar even om te melden hoe trots ik op ze ben ^^ ;D
het zijn er 7 en ze eten goed, ik geef ze artemia en de kweek lukt aardig goed. het was wel een beetje stresse in de hoop dat mijn artemia tijdig zou uitkome aangzien men axolotls er vroeger uit waren dan ik dacht. er zijn al foto's genomen maar deze staan nog niet op de pc, zal ze er wel eens opzetten als ik tijd heb.

Als er iemand nog namen weet? deze zijn altijd welkom!!
al enkele ideetjes :
-Mudkip
-Wooper
-Meeko
-Flitt
-...

A34

R.I.P Flitt :D .. Ik zou nog even wachten met namen geven, het kan nog alle kanten op. :)

Danube_

Citaat van: Jeroen op januari 27, 2011, 07:12:41 PM
R.I.P Flitt :D .. Ik zou nog even wachten met namen geven, het kan nog alle kanten op. :)

ik weet het, ik geef ze nog geen namen nu hoor, kan ze nog ni eens uit elkaar houde buite de 2 extreemst verschillende. maar tis maar voor later :p

alphamale

Daar ik iemand ben, die zijn konijn "Schurft" heeft genoemd, zal ik maar geen suggesties doen. Succes met de kleintjes!

Morrison

Citaat van: Niels D op januari 28, 2011, 02:25:58 PM
Daar ik iemand ben, die zijn konijn "Schurft" heeft genoemd, zal ik maar geen suggesties doen. Succes met de kleintjes!

Herkenbaar zulke namen geven :)

alphamale

Weer eens wat anders dan "snuitje" of "kruimeltje".  ;)

Monique

Ik geef mijn salamanders geen namen maar als ik namen zou geven dan was het b.v. Aristoteles of Zeus o.i.d.  ;DKwa m hier op het forum Asperge en Neusfluit tegen, vind ik ook erg leuk!
Monique

Paramesotriton hongkongensis 2.1.0
Ambystoma mexicanum 0.1.0
Ambystoma tigrinum 1.3.0
Tylototriton verrucosus 2.0.1
Cynops ensicauda popei 0.0.5
Pleurodeles Waltl 0.0.2

1 kat
goudkarper
geelwangschildpad Albert
Shiba inu

A34

Neusfluit... Geweldig haha :D . Helaas is Neusfluit wel overleden..  :-\

Salasander

Ah, je bent lid geworden van het forum. Zet de foto´s hier maar dan kunnen andere mensen ook meekijken.

Danube_

#9
Citaat van: Sander Bauwens op januari 30, 2011, 08:12:11 PM
Ah, je bent lid geworden van het forum. Zet de foto´s hier maar dan kunnen andere mensen ook meekijken.

ik ben lid geworden vanaf ik mijn GIP onderwerp had :p
binnenkort als ik er deftige heb komen ze er zeker op.

sannie

hoi en welkom ^^
veel succes met je axies opkweken en wat namen betreft ben ik ook best fan van de griekse mythes,vroegere helden en metalnamen XD
post is wat fotos idd als je ze hebt ben erg nieuwsgierig^^

Danube_

Citaat van: sannie op februari 13, 2011, 10:51:59 AM
hoi en welkom ^^
veel succes met je axies opkweken en wat namen betreft ben ik ook best fan van de griekse mythes,vroegere helden en metalnamen XD
post is wat fotos idd als je ze hebt ben erg nieuwsgierig^^

ik ben ook fan van zo'n namen en keltische enzo, alles met betekenis eigelijk (net zoals men hond)
ze zijn nu 3 weke oud ^^
en heb er ondertusse al 22 waarvan 5 witte en de rest wildkleur, ik vind ze geweldig.
je merkt ook wel dat mijn 1e 7 en men laatste 15 van ergens anders kome ze verschillen maar 2 dagen in leeftijd maar mijn 15 zijn vele kleiner. heeft waarschijnlijk te maken met het eten.

Flux

Mijn axo's heten Flux, Derp en Kameel. Gewoon pure random namen zijn het vetst :P

sannie

ja moest er idd ff om lachen XD vooral kameel XD

Salasander

Geef je ze ander eten misschien dat er zo een verschil op zit?